Vakantie met 2 baby's van 7 maanden!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jedalin, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hallo,

Wij willen in Oktober een weekje ergens heen, in Nederland.
    Ik denk dat de belangrijkste eis is, dat er een overdekt zwembad is, aangezien het in Oktober misschien geen stralend weer meer is.
    En natuurlijk wel leuk voor de kids als er iets van een dierentuint ofzo in de buurt is.

Iemand goede tips, voor een goed kindvriendelijk park? Bijv. van Landal of Centerparcs ofzoiets? Of wellicht een heel andere tip in plaats van zo'n park?
    Ik ben nog nooit bij CP geweest dus geen idee of het verschil maakt of dat ze allemaal heel goed zijn voor kids. Landal 1 keer geweest, maar toen was er nog geen kinderwens, dus niet op gelet ;).

Om nu naar Pipodorp, of Ballorig o.i.d. te gaan, hebben ze nog zo weinig aan met 7 maanden.

graag jullie goede tips! :D

2. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Laat je me weten hoe het was? :D:D

Geniet ervan en veel plezier alvast!!

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  5. geriannes

geriannes Actief lid

8 jun 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    landal parc sandur is ook leuk dicht bij dierentuin emmen en plopsa coevorden aquarena zwembad sub tropisch en niet duur parc ook erg leuk ook speciale kinderbungalows

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankje voor de tip geriannes!!! Klinkt perfect voor kids!

@ popje: Dat ken ik ja, maar helaas heb ik dan nog geen vakantie. Pas de week erop.

7. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Wij hebben deze zomer op de Hommelheide in Susteren gezeten.Dit was super.Erg ruime chalet met alles er op en aan.Dit is van Europarcs.
    Overdekt zwembad , dierenweide.Onze tweeling vond het leuk...

8. novanne

novanne Niet meer actief

Hoi,

Bij landal green parcs maar ook bij Roompot heb je op veel parken speciale kinderbungalows dus met kinderbed, box, aankleedkussen, kinderstoel, speelgoed, omheinde tuin etc.
    Ideaal.
    center parcs is wat luxer dan Landal maar ook duurder. Je hebt daar meer faciliteiten maar daar hebben je kindjes nog weinig aan.
    Wil je meer info, pb maar dan maar even.
    Ik heb nl. een eigen compleet reisbureau aan huis en kan al die parken reserveren, heb de info hier bij de hand en ik kan natuurlijk checken wat mogelijk is.

Groetjes
    Agnete

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh super dankjewel, ik ga het onthouden voor wanneer we gaan boeken!

Minou, dankje voor de tip, ga het bekijken! :D

Deel Deze Pagina