Zoals de titel al zegt, over 2 weken mogen we terugkomen bij de vk en ze heeft beloofd om dan ook een echo te doen. Ik ben heel erg benieuwd wat we dan kunnen verwachten en vraag me af of er hier mensen zijn die ook rond 15 weken een echo hebben gehad en hiervan een foto in hun album hebben. Wij willen graag weten wat het gaat worden, en nou heb ik gelezen dat ze dit vanaf ongeveer 16 weken kunnen zien. Zijn er ook mensen bij wie ze het met 15 weken al konden zien? Of is dat echt te vroeg? ik ben zoooo nieuwsgierig
denk dat het kijken wat het word te vroeg is maar ik heb een foto van 14 weken die van 27 juni die geplaatst is in mijn album 2 foto's die van 15 weken moet ik nog in scannen
Volgens mij is 15 weken echt te vroeg.. Ik heb een 3d echo laten maken met 17 weken, die fotos staan in mijn album
Bij mij is het geslacht met zekerheid van de echoscopist vastgesteld met 14 weken en 3 dagen. Geen idee of hij het natuurlijk goed had, maar hij was in ieder geval overtuigd. Over een week heb ik weer een echo dus ben benieuwd wat er dan wordt gezegd (echo wordt door iemand anders gedaan).
14 weken is wel uitzonderlijk vroeg, omdat rond die week het allebei nog veel op elkaar lijkt... zowel jongens als meisjes hebben dan nog een uitsteeksel zeg maar maar wel leuk MerleQ
Ik heb een pretecho gedaan met 15w3d Toen konden we het geslacht zien, maar de echoscopiste zei dat dit 100% zekerheid geeft. Foto's staan in m'n album.