Hoi dames, Net een echo gehad, tijdens de echo was mij dit niet opgevallen, maar toen ik thuis de foto's keek zag ik het ineens. Is dit nou een duidelijke jongen? Of is het een gedeelte navelstreng? Het lijkt toch echt een piemeltje Maar de gedeelte van de beentjes die je ziet zijn de baby's scheenbeentjes, hij/zij ligt dus volgens mij een beetje met de billetjes naar achteren en de knietjes naar voren. En kan je dus het geslacht niet zien... en zou het de navelstreng zijn. Wat denken jullie?!
Poeh dit vind ik een moeilijke hoor! Ik zou denken..hij ligt een beetje schuin (dus dat je niet helemaal tegen zijn zijkant aankijkt, maar meer zijkant/voorkant) met zijn benen opgetrokken, en dan zou dat inderdaad duidelijk een piemeltje zijn.. Maarja.. ik durf het ook niet zeker te zeggen, kan net zo goed de navelstreng zijn Hoever ben je? En zeiden ze niks bij de echo dan?
Poeh spannend! Ik ben hier 15.5 weken, je zou het dus al kunnen zien, maar misschien nog niet zo heel duidelijk. Ik twijfel enorm!
Ze zeiden inderdaad niks bij de echo. Als hij het duidelijk had gezien had ie er misschien wel naar gevraagd of we het willen weten
Wat houdt potty shot precies in? En bedankt voor jullie reacties! Ik gok op de navelstreng, maar heb al wel een tijdje het gevoel dat het een jongetje is We gaan het zien! Nog ff wachten...