Vroege echo al duidelijk?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door riga01, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Komende maandag heb ik mijn eerste echo om te kijken hoelang ik al zwanger ben ivm onregelmatige menstruatie. Ze digitale clear blue test gaf meer dan 5 weken aan en gok zelf dat ik een week of 6/7 zwanger ben.

Kunnen ze dan via een in of uitwendige echo zien hoeveel weken ik zwanger ben? En is dat zo vroeg al wel duidelijk?

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Die clearbleu test is niet te vertrouwen dus daar zou ik niet van uit gaan.

Ik zou zelf heel blanco de echo in gaan. Bij de een zie je met Ruim 6 weken niets en bij de ander een.kindje met een kloppend hartje

3. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ze kunnen dat als het goed is wel meten hoe lang je dan zwanger bent.
    Maar ik denk wel dat het een inwendige echo wordt omdat het nog erg vroeg is.

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja ze kunnen wel meten hoe ver je ongeveer bent.
    Inderdaad zul je nog een inwendige echo krijgen denk ik.
    Mijn eerste uitwendige echo was rond de 12 wkn.
    Als je in mijn profiel kijkt staat een album met mijn echo's ook echo's van rond de 7 wkn zwanger.

5. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb vorige week vrijdag een vroege vaginale echo gehad. Ik dacht 7,5 weken zwanger te zijn. Ze hebben een meting gedaan waar uit kwam dat ik 6,5 weken zwanger was. Ik moet 3 weken later wel terug komen omdat de meting zo vroeg nog niet betrouwbaar is.
    Maakt ook niet uit, als de echo verder maar goed is toch ?

6. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Hoi ik heb zelf een echo gehad met 6.5 weken. Uitwendig en ze zagen een kloppend hartje en alles zag er goed uit. Inwendig hebben ze niet gedaan, omdat ik makkelijk bloed vlies vandaar. Ik ging er vanuit dat ze nog niets konden zien. Over 2 weken heb ik een termijn echo en dan hoor ik hoever ik precies ben. Maar er zullen niet veel dagen van afwijken.

Deel Deze Pagina