Wachten duurt zooo lang!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door pooh82, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Vandaag als het goed is 10 weken zwanger.
    Ik heb volgende week woensdag (26 febr) m'n termijn echo en ik kan niet wachten!
    Ik heb met 7,5 week een echo gehad waar we het hartje hebben zien kloppen, maar soms bekruipt me het gevoel dat het misschien niet goed zit? Ik baseer het op niks eigenlijk, ben met vlagen licht misselijk en m'n borsten zijn nog steeds gevoelig, maar ik 'vergeet' soms dat ik zwanger ben!
    Misschien probeer ik mezelf wel in te dekken omdat ik al 2 MK gehad heb, maar ik voel me soms een beetje stom dat ik niet kan genieten!

Zo, moest het gewoon ff kwijt....;)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Begrijpelijk hoor!
    Had ik ook.

Nog even geduld en dan zie je een mooi springend baby'tje met zwaaiende handjes en beentjes;)

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Heel begrijpelijk dat je nog niet staat te springen en zeker omdat je al miskramen hebt gehad.
    Wij konden ook pas laat genieten, eerst zien dat alles klopt en beweegt en dan langzaam op de roze wolk komen.
    Ik hoop dat de dagen wat sneller gaan en dat je een prachtig hartje ziet/hoort!!!

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Dank jullie wel.
    Het is inderdaad het gevoel van "eerst zien dan geloven"
    Terwijl ik met 7,5 week al gezien heb dat het hartje klopt, maar dan nog...
    We wilden het eerst morgen gaan vertellen aan m'n schoonouders, zodat ze het "alvast" weten, maar ik wil het gewoon niet.
    Alleen mijn ouders weten het ( met 8 weken al), maar met m'n schoonouders hebben we minder contact en ik voel de behoefte nog niet om het te vertellen.
    Ik wacht dan liever tot woensdag zodat ik écht kan zeggen: wij zijn zwanger!
    Ik voel me soms zo raar dat ik de behoefte niet heb het tegen iemand te zeggen! Meestal willen mensen het van de daken schreeuwen, maar dat gevoel heb ik (nog) niet.
    Ik ga ervan uit dat dat woensdag na de echo wel komt...nog 3 dagen wachten;)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Is heel begrijpelijk dat je zo bang bent hoor meis! Succes met de laatste dagen wachten, ik hoop dat ze snel voorbij mogen gaan en dat je dan een prachtig kloppend hartje ziet!

6. Pluk14

Pluk14 Actief lid

4 sep 2013
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je gevoel. Ik heb zelf ook 2 mk gehad. Vorige week met 9 wkn een kloppend hartje gezien. Sindsdien wel iets meer gerust gesteld. Toch nog wel onzekerheid, die hopelijk volgende week na mijn 2e echo een stuk minder is.

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Nog 2 nachtjes slapen, dan is het zover !
    Ik ben blij dat ik morgen moet werken, dan gaat de dag lekker snel voorbij morgen:)
    Sinds vandaag zijn mijn gevoelige borsten echt wel een stuk minder geworden ( ging wel geleidelijk), maak me gelijk zorgen maar las overal dat na 10 weken je kwaaltjes langzaam af kunnen nemen.
    Ook m'n misselijkheid is een stuk minder, t was al niet heel erg, maar m'n avondeten ging weer normaal naar binnen..

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Jaaaaaa!!! Zo blij, m'n echo was goed!
    Ben zelfs verder dan ik had verwacht, 11+4!!!
    Nu kan ik echt gaan genieten!!!:):):)

Deel Deze Pagina