10.6 weken echo darmen nog niet helemaal in buikwand

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door noa2, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij hebben vandaag de termijn echo gehad, onze kleine was alleen eigenwijs :p, amper te meten! Alleen maar aan het draaien en spartelen :D. Alles zag er goed uit alleen zitten de darmen nog niet volledig in de buikwand, was nog een heel klein stukje zichtbaar. We moeten over 1,5 week weer terug komen om te zien of het mooi in de buik is getrokken. Ze heeft ons geen reden gegeven voor paniek maar je kent het vast wel.... Thuis ga je er over nadenken en op Google zoeken.... ;)

Zijn er meiden die er ervaring mee hebben? Ik ben nu ineens zo bang voor een afwijking.... Ze zei wel dat alles er uit zag zoals ze het wilt zien.

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Geen ervaring mee, maar volgens mij hoeft het buikje op jouw termijn echt nog niet gesloten te zijn.
    Ik begrijp je zorgen, ik zou ook gaan zitten stressen ;) Maar ik denk serieus dat dat nergens voor nodig is.

Ik hoop in ieder geval dat de volgende echo goed is!

3. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je lieve berichtje!! Ja stom he, in eerste instantie had ik zoiets van: oh oke dat kan dus en komt wel goed. Maar dan ga je er echt over nadenken he.... Bah stomme hormonen ook!
    Moet sowieso morgen even bellen voor een afspraak, ga dan meteen mijn "zorgen" uitspreken. Misschien dat ze me wat meer gerust kunnen stellen.

Lees ook wel op internet dat het pas bij 13 weken helemaal dicht moet zijn, maar bij mijn zoontje was dit al wel zo... Ga je toch vergelijken he.

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh, zó herkenbaar! Ik maakte me zorgen om de nekplooi ( die gewoon dun was, 1,3 mm), over te lange benen, te klein buikje, etc etc. En dit allemaal zonder dat er ook maar iets door de gyn van gezegd was. Het zat echt in mijn hoofd. Welkom bij de wondere wereld der hormonen :D
    En ik kan niet zeggen dat het er beter op wordt, haha!

Ik zou inderdaad morgen even bellen. En dan hoop ik dat ze je zorgen wat weg kan nemen. Ik lees inderdaad ook dat het buikje pas gesloten hoort te zijn rond de 13 weken. En daar zit jij nog echt ruim voor!

5. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha moest echt lachen om je berichtje :D Wat kunnen we toch erg zijn he!!! ;) mijn man zegt ook al: je moet je pas zorgen gaan maken als ze zeggen dat het nodig is!
    Tja makkelijker gezegd dan gedaan he! Zij hebben geen hormonen :p.
    Ik probeer het ook weg te stoppen, het is blijkbaar volkomen normaal en moet mij pas zorgen gaan maken als het bij de volgende echo nog zo is!
    En wat je zegt, misschien neemt de VK wat zorgen weg (of ik krijg er nog meer :p;))

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    :D we zijn inderdaad te belachelijk voor woorden.
    Laat je het even weten als je gebeld hebt?

7. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld en wordt straks even terug gebeld door de VK. heb gewoon geen oog dicht gedaan, bah bah bah!

Kon je de tijd maar vooruit zetten he... ;)

8. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

Ik had dit ook met 10.2 dagen, was enorm schrikken maar ze zeiden dat dit normaal is. Toch zoals je zegt vind je t enorm eng en ik had ook nooit op internet moeten kijken 😱
    Ben nu 12 weken en vandaag het hartke voor het eerst gehoord! Wat een ervaring en wat een prachtig geluid!! Vrijdag hebben wij de revisie evenals de nekplooimeting! Ik hoop dat de darmpjes dan op zn plekje zitten 😊t komt vaker voor en heb goede moed!

Succes

9. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje!!

Ik heb de VK inmiddels gesproken en ze zei ook dat het vrij normaal is met dit termijn. Ze kon alleen niet haar mening erover uitspreken omdat ze zelf de beelden niet heeft gezien.
    We mogen maandag terug komen, mocht het dan nog niet goed zijn dan worden we doorgestuurd naar de gyn. Maar ze zei ook dat als de echoscopiste het gisteren al een te grote afwijking had gevonden dan waren we al meteen doorgestuurd. Dat stelt me dan enigszins weer gerust.

Gaaf dat je het hartje al gehoord hebt, wat een magisch geluid he? ❤️
    Succes vrijdag!! Hoe ver ben je dan?

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zie je wel?! Het zal vast wel meevallen, anders had zij er ook wel een melding van gehad. Ben je een beetje gerustgesteld?

11. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja daar heb je helemaal gelijk in! Dat dacht ik ook. Heb ook maar meteen gebeld voor een geslachtsbepaling!! :D Dacht, positief denken ☺️

Deel Deze Pagina