Zwangerschaps zwemmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mar1een, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar1een

Mar1een Lid

27 jan 2009
    44
    0
    0
    Ondernemer
    Heerhugowaard
    Ik ben sinds een paar weken aan het zwemmen.

Ik krijg echt les, speciaal voor zwangere vrouwen,
    voor 5 euro per keer lig ik heerlijk te dobberen met andere zwangeren !

Ik kan het iedereen aanraden, voor wie last heeft van zijn bekken schijnt het goed te zijn.

Dus, bij deze ladys; op naar het zwembad !

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik had ook het idee om hieraan mee te doen maar lijkt me eigenlijk
    toch niks. ik ga liever zwemmen samen met mijn vriend.
    vond het hier nog wel redelijk duur moet ik zegge.
    zal natuurlijk bij elk zwembad anders zijn

tot mijn verbazing zit ik redelijk rond de zwangere meiden hier in de buurt.
    vriendin van me is zwanger, elke week zwangerschaps cursus
    genoeg zwangere dingen om me heen, dus wil onder het zwemmen even lekker nergens aan
    denken ipv weer dat zwanger gedoe om me heen te hebben.

begrijp me niet verkeerd hoor, ben super blij dat ik een beebje krijg, maar dat zwangere
    gedoe om me heen komt nu toch wel beetje mn neus uit haha.

3. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Bij mij is het een stuk goedkoper ik betaal per les €3,40
    Vind vooral het gedeelte voor en na de les erg leuk (kletsen met de dames in het lekkere warme water)

Raad het mensen ook echt aan vooral omdat het erg ontspannend is voor je enkels knieën en onderug.

4. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    ik heb het ook een paar keer gedaan..ben rond de 5 euro ook kwijt voor 45 min..best veel maar goed, we krijgen na afloop wel een bakkie thee in het water!

Het is een beetje bejaardengym in het water :) , maar het bevalt best goed. Je bent toch in beweging en het voelt wel fijn zo in het water!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou ik ben hier een stuk of 8 keer geweest...maar ik vond er echt niets aan!
    Veel te vermoeiend en hele vervelende leraressen..tenminste...1tje dan...die andere was wel leuk...

Het was meer dat ik zo vaak ben gegaan omdat het gezellig was omdat er aardig bekenden ook voor de gezelligheid kwamen...

maar ikzou eerder zelf gaan zwemmen...maar dat is hier...andere zwembaden kunnen best een leuker uurtje hebben!

6. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Ik ben van plan om te gaan as woensdag ( de eerste keer )
    Heb net opgezocht wat het kost : voor een half uur 4.70!!! wel duur, maar ik lees
    bij jullie dat als je last heb van je bekken dat het dan juist goed is om te gaan
    ik vind het de moeite waard om te proberen, als het helpt heb ik het er helemaal voor over.
    en ik heb ook nog eens niet zo veel mensen om me heen die zwanger zijn... dus is het ook nog eens gezellig!!!

7. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Geef van te voren wel aan als je bekken klachten hebt!
    Want dan mag je niet alle oefeningen doen hoor.

Verder is het heeerlijk! Alleen de laatste keer veel last gehad na die tijd. Toch wat teveel gedaan ofzo op 1 of andere manier. Weet niet of ik nu nog ga die laatste weekjes..

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik wil dat ook gaan proberen :) Heb yoga gedaan maar dat vond ik niks, nu maar zwemmen proberen ik ben altijd wel een waterrat geweest. Voordeel is ook dat je gewoon per keer kan gaan, zodat je niet een groot bedrag in 1 keer hoeft te betalen ofzo.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Misschien een beetje stom. Maar schaam me om in een badpak/bikini te gaan lopen. Voel me echt totaal niet op mijn gemak zonder kleren. (In de sauna heb ik daar dan weer geen last van :( )
    Beetje jammer, heb er alleen mezelf mee want zwemmen vind ik heerlijk.

10. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik ga maandag ook beginnen met zwemmen, ben niet zo van de yoga of gym dus misschien is dit wat voor mij... heb wel van meerdere dames gehoord dat het echt lekker is om nu te zwemmen :p ben benieuwd!!!

Liefs Nelleke

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik deed 2 keer per week zw.zwemmen was wel lekker hoor maar daarna was ik kapot.
    nu lukt het me helaas niet meer om te gaan zwemmen vanwege mijn werktijden.
    maarhet was idd erg leuk die lessen. en als ik vrij ben zal ik zeker nog eens een keertje gaan

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik deed 2 keer per week zw.zwemmen was wel lekker hoor maar daarna was ik kapot.
    nu lukt het me helaas niet meer om te gaan zwemmen vanwege mijn werktijden.
    maarhet was idd erg leuk die lessen. en als ik vrij ben zal ik zeker nog eens een keertje gaan

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

ik ben ook van plan om te gaan zwangerschapszwemmen, maar vanaf welke week doen de meeste dit? en is dit een bepaalde cursus, of kan je zo in stromen? of is dat ook weer in elk zwembad anders??

groetjess

Deel Deze Pagina