Ik ben sinds een paar weken aan het zwemmen. Ik krijg echt les, speciaal voor zwangere vrouwen, voor 5 euro per keer lig ik heerlijk te dobberen met andere zwangeren ! Ik kan het iedereen aanraden, voor wie last heeft van zijn bekken schijnt het goed te zijn. Dus, bij deze ladys; op naar het zwembad !
ik had ook het idee om hieraan mee te doen maar lijkt me eigenlijk toch niks. ik ga liever zwemmen samen met mijn vriend. vond het hier nog wel redelijk duur moet ik zegge. zal natuurlijk bij elk zwembad anders zijn tot mijn verbazing zit ik redelijk rond de zwangere meiden hier in de buurt. vriendin van me is zwanger, elke week zwangerschaps cursus genoeg zwangere dingen om me heen, dus wil onder het zwemmen even lekker nergens aan denken ipv weer dat zwanger gedoe om me heen te hebben. begrijp me niet verkeerd hoor, ben super blij dat ik een beebje krijg, maar dat zwangere gedoe om me heen komt nu toch wel beetje mn neus uit haha.
Bij mij is het een stuk goedkoper ik betaal per les 3,40 Vind vooral het gedeelte voor en na de les erg leuk (kletsen met de dames in het lekkere warme water) Raad het mensen ook echt aan vooral omdat het erg ontspannend is voor je enkels knieën en onderug.
ik heb het ook een paar keer gedaan..ben rond de 5 euro ook kwijt voor 45 min..best veel maar goed, we krijgen na afloop wel een bakkie thee in het water! Het is een beetje bejaardengym in het water , maar het bevalt best goed. Je bent toch in beweging en het voelt wel fijn zo in het water!
Nou ik ben hier een stuk of 8 keer geweest...maar ik vond er echt niets aan! Veel te vermoeiend en hele vervelende leraressen..tenminste...1tje dan...die andere was wel leuk... Het was meer dat ik zo vaak ben gegaan omdat het gezellig was omdat er aardig bekenden ook voor de gezelligheid kwamen... maar ikzou eerder zelf gaan zwemmen...maar dat is hier...andere zwembaden kunnen best een leuker uurtje hebben!
Ik ben van plan om te gaan as woensdag ( de eerste keer ) Heb net opgezocht wat het kost : voor een half uur 4.70!!! wel duur, maar ik lees bij jullie dat als je last heb van je bekken dat het dan juist goed is om te gaan ik vind het de moeite waard om te proberen, als het helpt heb ik het er helemaal voor over. en ik heb ook nog eens niet zo veel mensen om me heen die zwanger zijn... dus is het ook nog eens gezellig!!!
Geef van te voren wel aan als je bekken klachten hebt! Want dan mag je niet alle oefeningen doen hoor. Verder is het heeerlijk! Alleen de laatste keer veel last gehad na die tijd. Toch wat teveel gedaan ofzo op 1 of andere manier. Weet niet of ik nu nog ga die laatste weekjes..
Ik wil dat ook gaan proberen Heb yoga gedaan maar dat vond ik niks, nu maar zwemmen proberen ik ben altijd wel een waterrat geweest. Voordeel is ook dat je gewoon per keer kan gaan, zodat je niet een groot bedrag in 1 keer hoeft te betalen ofzo.
Misschien een beetje stom. Maar schaam me om in een badpak/bikini te gaan lopen. Voel me echt totaal niet op mijn gemak zonder kleren. (In de sauna heb ik daar dan weer geen last van ) Beetje jammer, heb er alleen mezelf mee want zwemmen vind ik heerlijk.
Ik ga maandag ook beginnen met zwemmen, ben niet zo van de yoga of gym dus misschien is dit wat voor mij... heb wel van meerdere dames gehoord dat het echt lekker is om nu te zwemmen ben benieuwd!!! Liefs Nelleke
ik deed 2 keer per week zw.zwemmen was wel lekker hoor maar daarna was ik kapot. nu lukt het me helaas niet meer om te gaan zwemmen vanwege mijn werktijden. maarhet was idd erg leuk die lessen. en als ik vrij ben zal ik zeker nog eens een keertje gaan
ik deed 2 keer per week zw.zwemmen was wel lekker hoor maar daarna was ik kapot. nu lukt het me helaas niet meer om te gaan zwemmen vanwege mijn werktijden. maarhet was idd erg leuk die lessen. en als ik vrij ben zal ik zeker nog eens een keertje gaan
hoi dames ik ben ook van plan om te gaan zwangerschapszwemmen, maar vanaf welke week doen de meeste dit? en is dit een bepaalde cursus, of kan je zo in stromen? of is dat ook weer in elk zwembad anders?? groetjess