oplopen ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MVG87, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    #1 MVG87, 28 feb 2016
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
    Op Google vind ik zoveel verschillende antwoorden op de vraag of ovulatietesten oplopen.
    wat zijn jullie ervaringen?
    Welke testen gebruiken jullie?

Edit: help! Zie nu dat ik hem in het verkeerde forum hen geplaatst! Sorry maar kan hem niet verwijderen.

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Indien je graag dit topic wil verplaatsen moet je even bij het beheer informeren, zij kunnen dat zeker doen!

Wat je vraag betreft, ik heb doorheen mijn cyclus altijd een heel licht streepje (tuurstreepje) op mijn ovulatietesten.
    Ik heb een cyclus van ongeveer 27-28 dagen en mijn eisprong valt normaal altijd op dag 15-16... Rond cd 12-13 begint mijn test een beetje donkerder te worden, die loopt dan in 24 uur meestal op tot een knaller... Vanaf dat ik een donkerder streepje heb, test ik dan ook 2 keer per dag en zo mis ik mijn piek nooit.
    Het hangt er allemaal ook een beetje vanaf, want iedereen is anders! Ook de lengte van je cyclus speelt mee in wanneer je best ongeveer kan beginnen met testen. Ik heb ook al wel eens een piek uit het niets gehad en soms blijft die piek lang zichtbaar op ovulatietesten en soms is het ook maar 1 keer...

Maar bij mij lopen ze inderdaad wel langzaam op (1-2 dagen en dan de piek) en na de piek nemen ze heel snel weer af! De rest van mijn cyclus blijf ik een tuurstreepje hebben (zowel voor als na mijn eisprong).

Edit: Ik gebruik de testen van action, werken prima en lekker goedkoop ook!

3. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Dankje voor je duidelijke antwoord.
    ik heb dankzij PCOS een erg onregelmatige cyclus. Zit nu op dag 17 na 1e dag menstruatie en dit zijn mijn testen.
    (Links de nieuwste)

Bijgevoegde bestanden:

4. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Dit waren mijn positieve ovulatietesten op cd 21&22
    Heb ook onregelmatige cyclus, precies na positieve ovulatietesten (heb ook mijn ei gevoeld) werd ik ongesteld.. Succes xxx

Bijgevoegde bestanden:

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Oh deze zijn one step ovulatietesten, heb ze bij,Amazon besteld x

6. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Ik gebruik ovulatietesten van Sensitest. Een dag voor mijn piek pas een lichte streep en de dagen daarvoor altijd hagel wit.
    Dus 1 dag voor mijn piek een lichte streep, 2 dagen een donkere streep en daarna weer een lichte streep.
    Ligt er ook aan hoe gevoelig de testen zijn natuurlijk, ik gebruik de normale ovulatietesten.

7. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Wow mooie knaller! Ik heb net weer helaas een hele lichte... ik blijf aan de gang. Volgens mij ben ik gewoon weer eisprongloos.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ovulatietesten kunnen langzaam oplopen, totdat er een piek is.
    Maar je kunt ook steeds volledig negatief testen, dus geen streepje, en dan vanuit het niets ineens een knaller hebben.

Het kan per keer verschillen. Succes!

Deel Deze Pagina