Ja gek he!! Ik werd er helemaal gestoord en gefrustreerd van! En van ellende maar gestopt met testen want na 5 dagen vaste smiley was ik niet veel wijzer. Ik heb toen heel internet afgestruind maar nooit een vergelijkbare situatie gevonden. Twee weken later wel een positieve zwangerschapstest dus ergens is wel een eitje gesprongen 😅. Succes! Hoop dat jij een van de gelukkige bent waarbij het toch om een zwangerschap gaat
jaaa! Ik heb ook al veel gezocht op internet maar inderdaad niks over kunnen vinden. Ik vind het doodeng om morgen te testen. Zowel de ovulatie als de zwangerschapstest. Bang voor nog een smiley en bang voor een negatieve zwangerschapstest... wat het menselijk brein al niet met je kan doen hihi .
Hahah herkenbaar! Ik heb toen ook een zwangerschapstest gedaan maar die van mij was negatief dus was echt van mijn ovulatie. Hoop dat hij voor jou wel positief is! Spannend!
Hoi meiden! De ovulatietest van vanmorgen was (gelukkig) negatie. Ik heb dan ook geen zwangerschapstest gedaan. Dat vind ik een beetje zonde had expres wat urine opgevangen voor als mijn ovutest wel positief was. Dan had ik meteen een zwtest er achteraan gedaan. Springt mijn ei dan vanaf gisteren binnen 24-48 uur of vanaf vandaag? Ben helemaal in het warretje haha
haha mijn lijf maakt het spannend inderdaad. Ben zo benieuwd! Alles gaat anders deze maand. Vandaag dan nogmaals een keer gezellig maken met vriendlief dan zijn alle kansen denk ik optiemaal benut en hopelijk is er dan over twee weken een positieve zwangerschapstest waar ik echt niet omheen kan iedereen bedankt voor het meedenken en de reacties ♥
Nou indd spannend zeg! Was stiekem aan t hopen dat er hier een foto stond van een positieve test hihi Veel klusplezier!
ahw super lief! Ik hou jullie op de hoogte. Mocht er een positieve test zijn dan zal ik hier ook een foto plaatsen
ik heb even gekeken hoe de test werkt. Knipperende smiley is hoge vruchtbaarheid en vaste smiley de (LH)piek? Dan zou ik uitgaan van de eerste dag waarop de smiley vast stond. Je eitje springt namelijk binnen 48 uur na het begin van de piek. In jou geval zou je eitje dus al gesprongen zijn
Hoi meiden, Even een kleine vraag hoor; ik heb sinds vandaag steeds kleine steekjes in mijn onderbuik. Lijkt een beetje op speldenprikjes. Ook heb ik sinds vandaag witte, yoghurtachtige afscheiding. Mijn cyclus is een beetje gek ook deze maand en heb het volgende getest: 13 febr - 22 febr: knipperende smiley (verhoogde vruchtbaarheid) 23 febr - 25 febr: vaste smiley (piek vruchtbaarheid) op 13, 15, 18, 20, 23, 24 en 26 februari hebben we geklust. Volgens mijn kalender zou ik 2 maart ongesteld moeten worden, maar dit schuift nu een week op omdat mijn LH piek later was deze maand. Wat zouden die steekjes en afscheiding kunnen betekenen? Moet ik uitgaan van een DPO na de eerste smiley of na de 3e smiley? Sorry ik word weer eens onzeker haha
Volgens mij moet je uitgaan van de eerste vaste smiley.... Vervelend he die onzekerheid en dat wachten allemaal
je neemt de eerste positieve test oftewel de eerste test die de piek aan geeft. Dus in jou geval 23 februari. Dan springt je eitje binnen 48 uur. Dus voor de zekerheid neem je 48 uur en springt je eitje op 25 februari. Dan tel je 14 dagen verder. Tenzij dat dit bij jou een ander aantal dagen is. Dan heb je je NOD. In jou geval even uitgaande van de 14 dagen is dat 10 maart
Dankjulliewel lieve meiden! Nu afwachten tot de 10e. Ik heb een cyclus van 27 en 21 dagen gehad dus het is even afwachten.