hallo ik zit met een dubbel gevoel ben nu 18,5 weken zwanger ongeveer 4 weken geleden ben ik op aanraden van mijn vk voor de helft gaan werken ivm harde buiken en ontzettende rugklachten. inmiddels worden de klachten alleen maar erger en het lijkt erop dat het begrip op mijn werk steeds minder word. terwijl ik echt mijn best doe maar het gaat gewoon niet meer rustig liggen en zitten gaat me het beste af ook al zit ik mezelf dan wel eens in de weg in het huishouden doe ik ook eigenlijk niks meer morgen ga ik ook even langs de huisarts voor advies maar wou jullie ook even om advies vragen ik zit er zelf over na te denken om helemaal te stoppen met werken en aan mijn kleintje te denken wat vinden jullie alvast heel erg bedankt liefs dani
hoi het is wel belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Soms helpt het ook om een week te rusten en dan weer langzaam halftijds te gaan werken bijvoorbeeld. Dan doorbreek je de cirkel. Vervelend dat ze op je werk weinig begrip hebben. Het is ook belangrijk om met de Arbo-arts van je werk te praten. Hij kan voor je opkomen naar je werkgever toe. Sterkte! Mirjam
dank je wel voor je reactie ik zit nu inmiddels volledig thuis en heb cesartherapie 13 mei heb ik een afspraak met de bedrijfsarts dus ben er benieuwd liefs dani
goede actie! Hoop dat de therapie je helpt. Schrijf van tevoren je vragen op voor d ebedrijfsarts, dat praat wat makkelijker en dan weet je zeker dat alles aan bod komt! Mirjam