Je weet toch helemaal niet hoe lang zo'n kind in die maxi cosi zit... Als ik boodschappen ga doen (in een winkelcentrum), ligt mijn dochter ook in de maxi cosi. Dat is max een uur en een kort ritje heen en terug. Niets mis mee dus.. Jammer dat jij daar over oordeelt.
Ik gebruik de maxi cosi ook, korte stukjes door de stad. Als ik alleen maar luiers of wat dan ook moet, ben ik langer bezig met die kinderwagen in- en uitelkaar halen dan dat ik loop. Voor een dagje weg of überhaupt wandelen doe ik het niet maar aan zo'n kort stukje houd hij niks over hoor. Ontopic: op vakantie zou ik zeker de bak meenemen
Hier de complete wagen meegenomen als bagage. Wij hadden 40 kilo geboekt en je mocht 10 kilo voor de baby mee. 35 kilo qua koffers en 15 kilo voor de wagen gebruikt We hadden trouwens een speciale tas voor de wagen. Dit als bescherming , want het gaat toch het ruimvak in. Op het vliegveld gebruik gemaakt van de draaddoek. Gelukkig, want de taxi had op de heenweg geen mc Op de terugweg wel een taxi met mc kunnen regelen