10 dagen na cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elf1982, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    @Sammy: fijn om te lezen dat het bij jullie wel gelukt is. Ook al is het na tp 10. Dat geeft een burger moed. Ik zou zo graag willen dat er iémand was die mij kon garanderen dat het ooit gaat lukken! Dan mag het van mij nog wel een paar jaar duren, áls je maar weet dat het wel lukt.

Geniet van je zwangerschap meid. Het is je gegund.

2. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hier de derde tp maar ik had maar 1 cryo beide keren jij hebt gelukkig nog genoeg kansen meid jouw tijd komt echt nog wel!
    Sterkte voor nu...

3. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Dank je Abi. Hoop dat je gelijk gaat krijgen!

Hoe gaat het met jullie zo in de eerste weken? Op een roze wolk?

4. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    @snoopy jeetje wat jammer zeg! :(
    Maar hou je taai,sterk! Als alles in orde is bij jou en je partner moet het ooit toch lukken?!
    En nu is het effe balen meid, maar over een paar dagen heb je weer nieuwe kracht en moed om opnieuw te beginnen ;)
    Het blijft een lijdensweg , tot..... Maar kop op het gaat jullie ook lukken!!!!
    Fijne dag vandaag liefs...tam

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nee helemaal niet. Ben eind 2011 zwanger geweest van de 2e verse icsi, daarna zoveel cryos zonder ooit positieve test. Eind 2012 zwanger van de 3e icsi weer een verse en weer misgegaan bij 5 weken. Weer cryos en weer niks. Icsi 4 kreeg ik 2 verse teruggeplaatst niet zwanger! Vertrouwen in de cryos had ik dus totaAl niet. Toen stelde mn arts voor een hysteroscopie te doen. Ze zei ik denk niet dat ze iets vinden en we weten niet hoe het kan maar daarna zou de kans groter zijn dat je zwanger word. Nou eind april hysteroscopie gehad, zelfde cyclus terugplaatsing van 2 cryos en nu zwanger!! Ben nu wel morgen 6 weken dT ben ik nog nooit geweest maar toch ben ik heeeel angstig.

Je moet wel vertrouwen blijven houden!! Ik zag het helemaal niet meer zitten en dacht het is klaar voor ons! Geef de hoop niet op en ik hoop binnenkort te lezen dat ook jij een wondertje verwacht!!

6. Elf1982

Elf1982 Lid

31 mei 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alles goed. Vandaag echo gehad met kloppend hartje❤ . Bij ons was het na 2 verse tp!'s niet gelukt en nu wel met cryo

7. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Wat fijn elf!

Wat een ellende sammy wanneer heb je de eerste echo?

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Fijn Elf!!:D

Abi 26 juni :( lang wachten he! En jij??

9. Elf1982

Elf1982 Lid

31 mei 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor jou ook een mooie echo

10. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik heb 27 de tweede echo. Dit was de eerste

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      17
  11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wauw hoe ver was je toen? Ik krijg em met 7w2d

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik was daar 7 weken en 1 dag

13. Elf1982

Elf1982 Lid

31 mei 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooie echo!!

14. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo abi! Ik heb de 1e op 28 juni duurt zo lang pfff hihi geduld ,geduld!! Haha

15. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Sammy morgen echo!!!! Spannend!! Kom je hem nog even showen
    Ik mag donderdag weer :)
    Troy jij ook bijnaaaa leukkk

Hoe gaat het met jullie?

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa als er een kloppend hartje te zien is wel haha ben super zenuwachtig!!!! Met mij gaat het wel. Zoooo vreselijk
    Moe, overgeven misselijk pff en met jou?!

17. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ja ook ontzettend moe kan de hele dag wel slapen maar gelukkig niet misselijk.
    Ja is ook zeker spannend een echo, Hoelaat mag je? Ik hoop lekker vroeg heb je minder tijd om jezelf nog zenuwachtiger te gaan maken

Ik duim voor een mooie echo!

18. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiii abi, ja bijna... vanmorgen heb ik overgegeven?! Heb ik iets verkeerd gedaan of wat?! De ju orange en chocomelk was niet goed gevallen, een nadeel bij mij is dat ik het meteen niet meer hoef/kan drinken pfff
    Voel me nu wel iets beter hoor...maar heb maandag te horen gekregen dat mijn bloeduitslag niet goed was?!😁😢
    Meteen tabletten gekregen en een dosis die ik eerder had weer terug pfff
    Meer thyrax(schildklier) ,Parlodel(hypofyse-tumor) ,hydrocortison(teveel stress hormoon) dus weer aardig veel, en vrijdag de echo en meteen weer bloed testen!

Ik hoop zo dat het goed is meiden, maak me best wel zorgen...moest ik niet doen van de arts....maar ja als mij stofje (prolactine) 20 was en nu 1000 (dit is een teken dat de hypofyse aan het werk is of de tumor weer groeit !!!???) Daar moeten we nu achter zien te komen .

Dus nee het zit niet echt mee :( hoop voor jullie wel!!
    En voor mezelf ,ben nu midweekie weg maar hoop toch dat snel vrijdag is ,en dat we het hartje horen!😁👍❤

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Abi ik moet om kwart over 1! Moet tot 11 uur werken dus dan naar huis douche omkleden echo. Maak me zorgen dat er niets zit heb gister avond zulke erge buikpijn gehad en lijkt wel of nu al mn kwaaltjes weg zijn dus ik ga van het ergste uit :(

Troy wat rot zeg :( hoop dat je vrijdag een mooi kloppend hartje ziet!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve Sammy,

Ik ken jou van heeeeeeeeel wat jaren geleden helaas, maar nu eindelijk toch zwanger.
    Maar het gebeurd vaker dat de kwaaltjes ineens weg zijn of een stuk weiniger.
    Maar snap je ongerustheid.
    Ik duim voor een prachtige echo!!

Deel Deze Pagina