Even een vraagje.. op 16 + 17 augustus een positieve ovulatietest gehad. Denk de 17 of 18e van augustus mijn eisprong. nu donderdag de 27e wordt ik wakker met een ongesteldheidsgevoel, zwaar gevoel onderin m’n buik, alsof ik ongesteld ga worden. Ik heb normaal een cyclus rond de 30/31 dagen, verwachtte eigenlijk pas maandag ongesteld te worden.. Kan het zijn dat ik nu 10 DPO al ongesteld ga worden ?
Dat kan, mijn LF is bijv standaard 9-11 dagen en zo komt dat veel vaker voor Maar het ongesteldheidsgevoel kan natuurlijk van alles betekenen! Hopelijk is het juist goed nieuws
Dat kan inderdaad, ik heb ook weleens een LF gehad van 10 of 11 ondanks dat ik meestal een LF van 14 heb maat hopelijk is het menstruatiegevoel juist een goed teken!
Vorige maand ook licht positief 5 dagen voor NOD met een KV 2v5 test, streep nam af en werd toch ongesteld 2 dagen na NOD. Wilde om deze reden niet meer voor NOD testen om de teleurstelling, maar omdat ik nu echt overtuigd was dat ik ongesteld ging worden wilde ik t toch even zeker weten zodat als die negatief was ik me erin kon berusten maar deze uitkomst had ik niet verwacht dus probeer zeker nog niet te juichen omdat het nog prima fout kan gaan..
Voorzichtig gefeliciteerd, hoop dat t goed blíjft gaan, wat een verrassing als je t totaal niet verwacht (had ik met mn jongste ook)
Voorzichtig gefeliciteerd! Dat het mag blijven plakken. Dat gevoel heb ik nu ook al de hele dag. Mijn NOD staat op 2 Sept. Heb helemaal geen last van mijn borsten of wat dan ook. Alleen gerommel en menstruatie kramp. 2 dagen lage onderrug pijn. Maar na 7 jaar.. Wacht de NOD maar weer af...