Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje alleen mee. Mijn partner en ik gaan voor ons 2e kindje. Ik heb op 21 juli de ontrekkingsbloeding van de pil gehad. Toen op 14 augustus voor het eerst weer ongesteld geworden. Heb dus geen idee hoe mijn cyclus is. Ik doe (nog) geen ovulatietesten. Ik denk zelf dat ik niet afgelopen weekend, maar ergens aan het einde van het weekend daarvoor mijn ovulatie heb gehad. Zou wel vroeg zijn, maar toen had ik een verhoogd libido en steken bij mijn eierstokken . Nu heb ik sinds zaterdag pijn in mijn onderbuik (heel laag in de onderbuik) varierend van een zeurend gevoel tot flinke steken met als hoogtepunt vannacht echt wakker van flinke stekende pijn die na een kwartiertje weer weg trok. Nu vandaag nog een zeurend gevoel en bij hoesten pijnscheuten. Ik denk zelf niet dat een ovulatie of innesteling zoveel pijn kan doen? Ik zit dus zelf te denken aan misschien een blaasontsteking (maar ik weet niet hoe dat voelt, want dat heb ik nog nooit gehad). Iemand ervaring mee of enig idee? Ik ga morgen voor de zekerheid maar even ochtendurine inleveren bij de huisarts, maar hoop natuurlijk dat het misschien al zwangersschapssymptomen zijn (al kan ik me niet herinneren dat ik bij de eerste ook die pijn daar had).
Beetje een warrig verhaal misschien. Nog even een aanvulling. Als ik bruinverlies mee reken, dan ben ik op 13 augustus ongesteld geworden. En ik denk dus dat ik dan op dag 10/11 mijn ovulatie gehad zou hebben. Maar is dat niet wat vroeg? Als dat wel zo zou kunnen zijn dan komt de pijn nu misschien van een innesteling. Wat ik wil weten of jullie er ervaring mee hebben dat een innesteling zo lang pijnlijk kan zijn. Vannacht echt even krom gelegen. En nog heel gevoelig nu. Of moet ik inderdaad meer denken aan een blaasontsteking?
Je zou even een test kunnen doen. Maar is nu misschien nog wat vroeg. Ik heb recent weer een blaasontsteking gehad. Meestal heb je dan ook een branderig gevoel bij het plassen en steeds aandrang met plassen. Had/heb je dat ook? zelf geen ervaring mee dat innesteling zo pijn kan doen, überhaupt niet met voelen. Meeste vrouwen voelen het volgens mij niet. Het zou misschien een soort reactie van je baarmoeder kunnen zijn, maar meest logische is toch dat het een ‘gewoon’ hormonaal proces is zou ik denken. Maar zeker verstandig om even naar huisarts te gaan.
Ja een test is inderdaad wat vroeg. Ik ben zo benieuwd! Wil het aan het einde van deze week eens proberen . Van onze eerste was ik vrij snel zwanger. Maar ik ben nu wel een paar jaren ouder. Ik kan me ook niet herinneren dat ik toen de innesteling heb gevoeld. Ik heb geen branderig gevoel bij het plassen, maar ik moet wel vaak plassen. Maar even afwachten of de huisarts iets kan vinden inderdaad.