kattenbak verschonen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joy13, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Iemand ervaring? Ik hb een lichtposi test zondag is mijn nod maar me kattenbak moet verschoont worden haha mag je dat wel dien met iets over je mond/neus? En savonds haal ik altijd zijn drollies dr uit is dat heel erg?

Alvast bedankt..

gr joy

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou het wel met handschoenen aan doen. Inademen is voor zover ik weet geen gevaar. Zolang jij handschoenen aan doet, en ook daarna goed je handen wast zie ik geen gevaar maar misschien zien andere mensen dat hier anders:)

3. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Wij zijn echt voor hardcore gegaan; in januari gestopt met de pil en in januari vriend kattenbak training gegeven ;) en in april zwanger geraakt. Gewoon om op zeker te gaan...

Gefeliciteerd trouwens als t echt raak is zondag :D

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Handschoenen aan en daarna goed je handen wassen:)
    Ik zou zelf voor de zekerheid daarna lekker grondig gaan douchen en die kleren in de was doen haha maar dat zal wel overdreven zijn;)
    Mijn vriend doet t altijd:), ik vind t zooo smerig!

5. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Haha nou ik kom er verder niet met me handen aan ik leeg die bak in een zak maar zall ff handschoentjes kopen hihi

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als ik denk dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, draag ik handschoenen. Dat zou goed genoeg moeten zijn, mijn man moet nu eenmaal ook naar zijn werk.

7. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ja idd en die van mij heeft gezegt ik maak alleen die kattenbak schoon als je zwanger ben mja ik doe t liever snel zelf haha maar t is dus niet erg als je de lucht inademt?

8. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    handschoenen aan en daarna goed handen wassen.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Handschoenen aan en idd handen wassen.
    Overigens weet ik dat het alleen voor kittens geld en die ook buiten komen, het zit in de urine en niet de ontlasting.

Ik heb het zelf mijn moeder laten doen!

10. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Mijn kat is 5 maanden dus nog een kitten en hij komt niet buiten woon 3 hoog haha

11. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ja maar ze drollies moeten wel elke dag er uit ik kan t ook mijn moeder laten doen goeie haha

12. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Joy ik persoonlijk zou het niet doen.
    Nou vind ik het niet zo erg als mijn vriend het doet, maar als ik dat wel zou vinden, zou ik het nog niet doen.

Als je inderdaad net zwanger bent, is de eerste ontwikkeling net bezig. Dat is zo pril en gevoelig. Als daar iets fout gaat is dat de rest van je leven 'aanwezig' terwijl die kattenbak het wel overleefd als je man dat een tijdje doet. Maar dat is mijn mening. Zekere voor het onzekere.

Succes. Liefs.

13. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Okee dan zal ik vragen of hij de drollies weg haalt en dan vraag ik mijn moeder wel de kattebak 1x in de week te verschonen

14. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Misschien vinden andere mensen dat wel overdreven en truttig. Je kunt natuurlijk niet aaaalles willen voorkomen. Maar bij do's en dont's staan altijd de kattbak en de tuin erbij. Dat het zal wel erg belangrijk zijn. Dus daar baseer ik mijn mening op.
    Je mag het natuurlijk helemaal zelf weten. .

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Tuin sowieso ivm andere katten die er in kunnen plassen.

16. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Drollies binnen 24 uur kan je gewoon opruimen daarna niet meer. Daarna dus laten doen ;) Urine kan helemaal geen kwaad. Dit is wat de dierenarts mij vorige week verteld heeft. Zij heeft er voor geleerd dus dat geloof ik!

17. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Top dan weet ik genoeg ik doe savonds voor ik de hond uitlaat de drolle uit de bak halen om weg te gooien dus dat is binnen de 24uur
    . Hihi

18. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Oke toch nog een vraagje ik hoor van idreen iets anders hahahah uhm.. mijn kat slaapt in bed is dat erg? Hij heeft net door dat tie op t aanrecht kan springen en hij licht op de tafel haha sorry onze beestjes zijn verwend maar is dit allemaal ook gevaarlijk? Moet ik elke dag me bed verschonen me aanrecht grondig reinige en me tafel?
    Sorry voor al die vragen hoor

19. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Wanneer je een schone kat hebt kan het geen kwaad denk ik. Maar als je een kat of poes hebt die lang harig is waar de poepresten aanhangen dan lijkt me dat niet goed..

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee dat hoeft niet.
    De ziekte zit alleen in de uitwerpselen, als je kat besmet is.
    Feit dat ze niet buitenkomen is al gunstig.

Deel Deze Pagina