10 dagen na IUI met pregnyl 5000 (beide op dezelfde dag)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Coccie, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zag net dat mijn bericht 2 keer werd gepost.. Vreemd!

Ben ook benieuwd naar hoe het verder gaat... Als je morgen test, duim ik in ieder geval!

2. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    #22 Coccie, 26 jun 2016
    Laatst bewerkt: 26 jun 2016
    Dus dan zit je 2 dagen na je NOD met nog steeds hele vage testen waarvan ik denk dat ik indrogers zie.... Ik kan het nieteens op foto krijgen...dus ik mag uitgaan van negatief... en nóg geen druppel bloed... Wel misselijk, hoofdpijn en algeheel blegh! Lekker dan...

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Verwarrend...mss kun je via huisarts een bloedtest doen? Dan heb je zekerheid.

4. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik denk dat ik van de week de fertiliteitspoli bel als er geen verandering optreed...

5. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Vervelend deze onduidelijkheid
    Ik ben eens 10 dgn overtijd gebleven na pregnyl en iui. Mijn eitje bleek toen miet gesprongen maar was een cyste geworden (die overigens ook na mijn menstruatie weg was) maar die gaf ook vage streepjes. Die dan weg waren om de volgende dag weer een tuurder te geven. Ik kreeg n echo een week overtijd. Hopelijk snel meer rust en duidelijkheid

6. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi Truus

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden.
    Heb maar meteen het Azm gebeld zodat het ICSI traject in gang gezet kan worden. De dame aan de lijn wenste me sterkte. Lief...Maar ben al lang blij dat er nog opties zijn!

Ik heb ook al vaker cystes gehad dus het verbaast me niks als dit nu ook weer zo is.

7. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ja heb geen echo ogen maar leek me wellicht een plausibele verklaring, zeker als je er al bekend mee bent. De onzekerheid is nog wel t meest rot. Ik was toen dik een week overtijd. De pregnyl was toen te vroeg gezet. Het eitje nog niet rijp of de schil nog te hard. Hierdoor sprong het niet ondanks pregnyl.
    Maar je praat over icsi.... Is ivf geen optie voor jullie? Aangezien ze ook iui gedaan hebben..? Of bleek het zaad toen al erg slecht? Succes iig!!!

8. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ja ik vond het heel logisch klinken toen jij vertelde wat er bij jou aan de hand was toen je overtijd was. Dat samen met het feit dat ik in het verleden al vaker cystes had... Ik zal het waarschijnlijk nooit weten. Nu is het wachten op een oproep.

Ik heb, zoals je in mijn onderschrift kan lezen, al een kerngezonde dochter mogen krijgen via IUI. Dat was toen ook de laatste poging. De intake voor ICSI was al in gang gezet! De zwangerschap is toen ontstaan uit een VCM van 15.000.000 persoonlijk record van paps 😂

Toen dochter 6 maanden was, zijn we weer gaan doktoren. Wederom IUI 6 kansen werd afgesproken..
    Echter heb ik één biochemische zwangerschap gehad en een missed abortion. Na een zwangerschap kreeg ik steeds weer nieuwe kansen, dat wil zeggen, terug bij poging 1 en weer 4x proberen. Omdat we wisten dat het mogelijk was, waren we echt wel gemotiveert om verder te gaan met IUI.
    Maar de zaaduitslagen waren net goed genoeg voor IUI. Steeds zo om en nabij de 2 of 3 milj. Een keer zelfs 0.45 en daaruit was ik zwanger! Een giller natuurlijk, maar met 9 weken was er nog steeds geen hartactie.

Het zaad schijnt echter wel super beweeglijk te zijn. Toch werd ons ICSI aangeraden.
    Vermoedelijk omdat ze verwachten dat bij mij niet heel veel eicellen te oogsten zijn. Ik spuit voor een IUI 225 ie menopur gemiddeld 17 dagen lang en met wat mazzel heb ik dan één follikel. Een enkele keer zaten er 2.

Met 300 menopur zat ik met twveel follikels voor IUI dus dat is dan wél weer hoopvol voor het ICSI traject.

9. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Jeetje wat lastig dat je zo moeilijk te stimuleren bent. Ik moet wel zeggen dat ik bij 120 fostimon ook maar 1 ei bleef houden en daarom hetzelfde dacht als jij. Zullen wel niet veel eicellen zijn. Maar toch icm de decapeptyl kreeg ik er 14 WoW we waren blij verrast. Ik reageerde dus heel anders. Ik hoop dat dat voor jullie ook snel zo mag zijn!!

10. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Decapeptyl is om alles eerst plat te leggen of niet?

Mijn gyn belde me gisteren. Ik moest beginnen met de pil en wachten op een oproep. Vermoedelijk wordt ik al vlug opgeroepen. Voor zover ik weet gaan ze gewoon proberen met 300ie menopur...

11. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Okay spannend maar decapeptyl of een andere vorm krijg je er altijd bij. Dit is om te voorkomen dat je eitjes voor de punctie al springen. Succes!!

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Succes!
    Hier deze maand de 4de iui ook moeten stopzetten omwille van een cyste. Wij gaan stilaan ook door met ivf/icsi in augustus!

13. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Oh zo Truus. Goed om te weten! Ik heb me nog niet voldoende verdiept. Ik had nog steeds vertrouwen in de IUI. Ik laat het allemaal op me af komen. Is t beste denk ik. 😊

Dora wat gek dat ze daarom cancellen? Ik had 2 fljnke cystes en we gingen gewoon door toen?
    Na de 'overstimulatie' kreeg ik de pil en verdwenen ook de cystes als sneeuw voor de zon. Maar ze waren dus géén belemmering voor de IUI bij mij.

Balen is dat hè?! Vond ik erger dan alle mislukte pogingen bij elkaar! Succes!

Deel Deze Pagina