Hoi meiden, Na 10 dagen vloeien test ik nog steeds positief. Betekent dit dat ik gecureteerd moet worden? Of kan het nog steeds spontaan oplossen? Ik was pas 4 weken en 4 dagen zwanger toen ik bloedverlies begon te krijgen. Hoop zo dat het niet nodig is!
Spijtig dat het mis is gegaan. Ik zou de VK even bellen voor advies. Zij kan middels een echo kijken of er nog restweefsel aanwezig is. Mijn vmk op diezelfde termijn was met twee dagen heftige kramp en stolsels zo goed als opgelost. Geen vrouw is hetzelfde uiteraard maar 10 dagen vloeien kan ook iets anders betekenen. Sterkte!
Ik zou het nog even afwachten. Ik heb zelf een miskraam gehad met 5,5 week en dat had een veel langere nasleep dan mijn miskraam met 13 weken. Ik was bij die van 13 weken gewoon weer na 4 weken ongesteld, bij die van 5,5 week heb ik zeker zes weken bloedingen gehad en duurde het even voor mijn cyclus op gang was. In mijn geval zei de zwangerschapsduur er dus niet zoveel over. Zelf zou ik trouwens ivm kans op complicaties niet zo gauw een curettage nemen. Eerst maar even afwachten, tien dagen is vrij kort. Sterkte!
Ik zou trouwens wel even contact opnemen of je bloed mag prikken of het hcg-hormoon niet alsnog oploopt. Dat kan namelijk wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en is wel goed om even in de gaten te houden.
Bedankt voor jullie antwoorden. Bbz ben ik ook bang voor geweest, maar t testje is wel lichter dan een week geleden en kwam ook pas na 3 minuten een streepje op. Vorige keer binnen een minuut. Heb wel veel kramp in mn onderrug zoals bij de innesteling. Ga morgen naar de gyn. Afspraak stond al en vraag dan om een echo. Hoop dat het allemaal vanzelf los komt. Curretage is wmb een laatste redmiddel en ik hoop zoooo dat dat niet nodig is!
Sterkte.. Was je echo goed vandaag? Ik had ca 3wk na miskraam weer een negatieve test.. Na 4wk werd ik weer ongesteld. Restweefsel is idd wel belangrijk om te laten checken! Hopelijk is alles weg..