Ik heb echt een zwanger gevoel, maar moet zondag pas ongesteld worden. Nu kon ik niet langer wachten en heb een Kruidvat test gedaan met middag urine en nu zag ik tot mijn verbazing echt een heeeeel erg vaag streepje wel gelezen binnen de 5 minuten. Wat denken jullie? Het is wel erg moeilijk om het streepje op de foto te krijgen, zo vaag is het. XXX Tumtummetje
Ik lees veel over vals positieve testen, dus ben erg benieuwd.. morgen maar even testen halen van de Action
Het is niet dat rechter streepje wat ik bedoel he. Het zit er tussen...tussen de twee duidelijke streepjes in of bedoelen jullie die ook
Ik zie het streepje ook! Spannend. Enne ik denk dat de meiden hier ervaren genoeg zijn om het zelfde streepje te zien als die jij ziet, dus no worries
Ik zie 'm maar alleen aan de onderkant duidelijk.. Maar ik ben geen ervaren tuurder dus pin je op mij niet vast
Toch weer getest met Kruidvat 2v5.. pff, ik ben ook zo ongeduldig. Weer een vaag streepje al denk ik dat hij iets donkerder is dan gisteren, maar weet ik niet zeker, want heb die van gisteren weggegooid.. Er staat wel duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je hem na 5 minuten weg moet gooien en ik ben vergeten de tijd bij te houden, dus ik hoop dat het streepje er binnen 5 minuten stond... We houden hoop