10 dagen na pil gebruik ongi

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lmfao, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik snap er niks meer van,toen ik 10 dagen bezig was met de pil(altijd optijd tussen 7 en half 8)werd ik ongesteld gewoon zoals het hoort alleen nu tijdens mijn pil gebruik.nu heb ik zondag mijn laatste pil gehad maar nog steeds niet ongi wel het gevoel maar er komt niks.
    ik kan mij niet herrineren dat ik diaree heb gehad want daar let ik eigenlijk niet zo voor op omdat door de koffie het wel vaker gebeurt.

heeft iemand hier ervaring mee en kan mij een beetje gerust stellen?

2. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Hoi Imfao, wat vervelend dat er nog niemand heeft gereageerd. Ik heb er zelf geen ervaring mee en kan je dus niet echt helpen. Ik zou niet weten waardoor je eerder ongesteld bent geworden, dat vind ik toch erg gek. Op zich vind ik het dan wel logisch klinken dat je nu niet ongie wordt, want het is net geweest. Als ik jou was zou ik even de huisarts bellen, je kunt het altijd even vragen. Want aan het aantal reacties te zien is er hier niet echt iemand die je kan helpen. Laat je weten wat je doet?

3. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    dank je wel voor je reactie,ik moet vandaag toch in de buurt zijn van de dokter dus ik ga er direct even langs dan hoor je het wel.
    klinkt voor mij ook erg logish dat ik het nu niet ongi ben,gisteren 1 keer met afvegen wat gehad maar daarna niks meer en vandaag weer misselijk overgeven en hoofdpijn.
    ik hoop dat het wel komt want mijn vriend wil niet nog een kindje jammer genoeg.

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Oh dat is helemaal lastig dan. Ik ben juist bezig, dus ik hoop ook dat het gauw weer op gang komt bij mij:)Veel succes bij de dokter, ik hoor het wel!

5. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    nou zoals gewoonlijk was mijn dokter er niet,ik wacht het wel af ik zou niet weten waarom ik door de pil heen zwanger zou kunnen worden ik ben al 9 jaar aan de pil nooit iets gebeurt.
    deze maand alleen homopatishe stress pillen geslikt tegen examenvrees maar lijkt me niet dat hierdoor de pil niet meer zou werken.

6. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    ik kan me dat ook niet voorstellen hoor, maar als je het zeker wilt weten moet je f de bijsluiter goed doorlezen. Ik vind trouwens ook niet klinken alsof je zwanger bent ivm die ongie tussendoor, maar het kan zijn dat je pil nu niet goed werkt dus ik zou er wel gauw naar vragen bij de dokter. Beter een keer teveel gevraagd dan te weinig toch?

7. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    dat klopt ja,maar ik word er zo gek van dat als ik de dokter nodig heb hij er nooit is.en anders koop ik wel een test weet ik ook direct zeker dan kan ik naar de dokter voor een zwaardere pil,het is namelijk niet zo dat ik nu zwanger wil raken door de pil heen.
    onze dochter hebben wij bewust voor gekozen dus als er nog 1 bijkomt wil ik ook graag dat er voor gekozen word.
    dank je wel voor jou reactie :D

8. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Succes Imfao, ik ben wel benieuwd hoe het afloopt hoor...Laat je het f weten?

9. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    dank je wel,tuurlijk laat ik het weten.

Deel Deze Pagina