yasmin de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sila24, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik zou de spiraal nemen maar ik lees zoveel negatieve ervaringen dat ik dt niet meer wil. Ik zou vandaag mijn pil de yasmin ophalen bij de apotheek ik had voor een jaar besteld aangezien ik dit jaar al over mijn eigen risico ben is het gratis dacht ik. Ik kwam daar en mevrouw van de apotheek vertelde me dat ik hondereuro en nog wat moest betalen en dat ik zelf bij mijn verzekering moet declareren:$dat wist ik niet dat ik dat nu moet betalen eerst kreeg je toch achteraf de rekening :(maargoed heb al een jaar geen anticonceptie gebruikt dus misschien is alles wel veranderd.:(het was erg druk in de apotheek dus ik zei dat ik het later wel kwam ophalen want had op dat moment niet zoveel bij me en ik ga nu maandag erheen, en heb gebeld met verzekering en die zegt dat het wel gewoon wordt vergoedt, maar er is een eigen bijdrage? hoeveel is dat weet iemand dat toevallig? is dat niet gewoon eigen risico? want dat heb ik al betaald dit jaar dan zou het dus gratis zijn, want ik wil het graag weten omdat ik meteen voor een jaar ga halen:(

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb ooit de yasmine pil gehad en moest daar altijd wat zelf bijbetalen..., hoeveel dat was weet ik niet meer sorry!
    Maar het kan best zijn dat die 100 euro klopt omdat je m voor een heel jaar hebt gehaald!

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik moet ook altijd betalen laatse keer was 30 euro voor een halfjaar ofzo?... dan zijn ze wel omhoog gegaan! ik moet altijd gelijk betalen.

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    en het is niet je eigen bijdrage..

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hmm als het geen eigen bijdrage is vind ik het best want ik krijg het vergoed als ik het opstuur naar verzekering.Littldreamer krijg jij het niet vergoed dan?

Deel Deze Pagina