Hij ziet er iets duidelijker uit, maar het zou nog van de pregnyl kunnen zijn. In principe moet hij dan afnemen maar als je urine iets meer geconcentreerd was vandaag kan hij dus daarom vandaag duidelijker van de pregnyl. ik duim mee voor mooi oplopende testen!!
De tweede zie je veel duidelijker. Hoop voor je mee op een nog duidelijkere streep morgen! Spannend hoor.
Pregnyl 5000 is bij mij altijd na 8 dagen al het lijf uit. Kan een restje pregnyl zijn; zou over 1/2 dagen weer testen: spannend!
Sorry! Zie nu een duidelijkere test. Geen pregnyl meer dus! Spannend en alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik denk ook dat het de positieve richting uitgaat, voel het ook aan mijn lichaam. Probeer om nog niet tz hard van stapel te lopen. Ik blijf wel testen tot het een duidelijke test is (mocht van gynae pas 25/07 testen... Oepz!). Blijft natuurlijk spannend...!
Spannend zeg ik hoop dat je test oploopt.mik heb ook 8/7 pregnyl gezet en 10/7iui2 Ik mag 26e testen maar houd t ook bijna niet vol, ik wil vrijdag testen.
Och, we zitten op hetzelfde wachtbankje, alleen kon ik er niet op blijven zitten het ziet er goed uit voor ik denk ik. maar het ist ook niet voor niks dat ze ons een testdatum voorop geven. Ik weet, ik heb niet echt recht van spreken, maar als het positief is zou er vrijdag inderdaad wel iets moeten te zien zijn bij je! Ik heb nu nog 2 testen liggen (1 kv en 1 clearblue), de kv hou ik voor woensdag en de clearblue voor vrijdag of zaterdag! succes!!!