Goedemorgen lieve dames Vandaag zit ik op 10 dagen na mijn pregnyl spuit. En ik moet zeggen: ik voel me behoorlijk belabberd. Deze ochtend opgestaan met pijnlijke gezwollen benen. Ik heb een halve boterham met kaas gegeten maar het voelt alsof ik een heel brood naar binnen gewerkt heb. Zware, opgezwollen maag na mijn ontbijt, zeer pijnlijke benen en super moe. Ik ben normaal altijd een spring in't veld sochtends. Maar ik voel me echt echt belabberd. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, maar denk eerder dat het aan de pregnyl ligt. Ik heb dit nog nooit zo ervaren na pregnyl maar deze maand heeft die toch behoorlijk wat bijwerkingen blijkbaar. Herkennen jullie dit?
10 dagen na pregynl 5000 zou het al een heel eind uit je lichaam moeten zijn Maar je lichaam kan rare dingen doen. Hier is ook elke ronde weer anders, de ene ronde heel veel klachten direct na de eisprong, de andere ronde helemaal geen klachten en weer een andere ronde pas na 8 dpo, weer een andere ronde pas na 12 dpo. Helaas nog nooit zwanger geweest Hele zware en vermoeide benen had ik 2 rondes terug ineens, maar dat was schijnbaar een voorbode voor mijn menstruatie, terwijl die nog 5 dagen op zich liet wachten! Heb je ook utrogestan? Dat zorgt bij mij voor heel veel bijwerkingen. Ik duim voor je!