Hoi dames Zit vandaag 10 dagen na pregnyl. 8dpo Heb net een test gedaan met middag urine. Krijg een super licht tweede streepje. Kan dit nog van de pregnyl zijn?
Hoi maaiike, ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een test doen en dan met ochtendurine. Ze zeggen niet voor niets na minimaal twee weken te testen. Ochtendurine is ook het meest betrouwbaar.. Succes!
Hoeveel eenheden spoot je? Bij mij was de pregnyl 5000 altijd dag 8 uit mijn bloed, ik test mee altijd Als ik tien dagen erna een streepje had was ik ook altijd zwanger Zo nu ook
Vorige maand had ik op 10 dpo nog steeds een heel licht lijntje van pregnyl 5000. Op 11 dpo sneeuw wit
spannend meiden ik heb net mijn 7 de iui gehad Umc Utrecht zegt altijd na 16 dagen testen maat heb het alle 7keer niet eens gered En al 2 jaar heel wat test versleten vorig jaar 8 weken zwanger geweest
Ik testte altijd tot dag 11 positief met pregnyl 5000. Maar iedereen is anders. Ik hoop voor jou dat het een mooi beginnetje is.
Vandaag met ochtend urine, weer hetzelfde lichte streepje Als ik zwanger zou zijn zou hij donkerder moeten zijn toch Ook omdat het gisteren met middag urine was.
Bij mijn vorige zwangerschap was het streepje ook niet superduidelijk maar ik was wel zwanger.. dus het kan
Dat kan niet; de waarden van pregnyl fluctueren dus het kan best lijken dat het op dag 8 uit je bloed is, maar dat kan later op de dag weer anders zijn. Door die fluctuaties moet je minimaal 10 dagen wachten en dan is pregnyl uit je lijf en pas na 2 weken weet je zeker of je zwanger bent want je eigen hormoonwaarden schommelen ook en zijn voor je nod bijna nooit sterk genoeg om een test te beinvloeden.
Bij mij was 10.000 pas op dag 14 uit mijn bloed Dus dat van jou zou er best nog in kunnen zitten, al hoop ik voor je van niet!!
Kan wel hoor! De 1 breekt t sneller af als de ander. Bij mij is 10.000 er na 8 dagen al uit. Hoe ik dat weet. Elke dag getest! En had elke keer dat k zwanger was 8 dagen na terugplaatsing een duidelijke streep van een zwangerschap
Gistermiddag kv test gedaan. Licht streepje. Was dus 11 dagen na pregnyl. Ik durf niet meer te testen haha. Bang voor teleurstelling.
Precies wat nepthys zegt waarden lopen nog op. hier gisteren 11 dagen na pregnyl nega getest en heb buikpijn en wat bloedverlies dacht game over. Volgende ronde weer. Maar voel mij gisteravond toch weer zwanger erg misselijk ennu vanmorgen weer zere borsten. En doorzichtige creme gelige slijmverlies.. WAt ik zeggen wil kan echt alle kanten op wij blijven te vroeg.
Niet alleen dat; ze schommelen ook, dus je kan de ene keer wel en de andere keer niet positief testen dus beter is om te wachten tot je nod en je niet onnodig ongerust te maken.