hey! wilde testen of de pregnyl uit mijn lichaam is (5000E), wilde het eigenlijk wat eerder, maar vergat het gewoon. Vandaag, 10 dagen na de pregnyl dus getest, licht positief....balen dat ik het niet eerdeer heb gedaan, want nu is het echt de twijfel of het de pregnyl of iets anders is . Wat denken jullie, of wat zijn jullie ervaringen? gr wies
Ik zit vandaag op 11 dagen na pregnyl 5000E. 10 dpo dus. Mijn test vanmorgen was negatief. Ik heb mijn NOD donderdag, volgens mij zou het bij mij nog kunnen. Geen idee of het bij jou de pregnyl is of echt een zwangerschap, misschien morgen nog eens testen?
blabla, nog getest? hopelijk nog een positest donderdag! heb dus vandaag weer getest, en het streepje is nog hetzelfde als gisteren, 11 dagen na de pregnyl vandaag. zou toch vager moeten worden as het van de pregnyl zou zijn?
Als het van de pregnyl is zou hij vager moeten zijn lijkt me, maar als hij door zwangerschap tevoorschijn komt zou hij duidelijker moeten worden toch? Ik ga vrijdag pas weer testen, als ik voor die tijd geen menstruatie heb. Anders is het alleen maar een teleurstelling!
Spannend allemaal hoor Ik heb vandaag licht positief getest na dag 9 pregnyl. Ik heb de dokter gebeld en die zei dat de pregnyl al uit mijn lichaam is na 7a8 dagen.. Duimen dus voor jullie en voor me zelf
Daphne, oh, nog vroeger zelfs. In het zh bij ons zeggen ze dat het 10 dagen in je lichaam blijft. Het halveert iedere dag, een rekensommetje. Bij de een blijft het langer en de ander korter in het lichaam. Hopelijk bij ons wat korter. spannend voor jou ook! opzoek, ik hoop dat je gelijk hebt. ga morgen natuurlijk weer testen, dan moet ie toch echt wel weg zijn, of anders stuk duidelijker dan die van gisteren. blabla, ja, ik dacht ook dat ie of weg moet zijn, of anders duidelijker. Nu opgedroogd, is ie van vandaag ietsje duidelijker, maar niet veel. Het kan natuurlijk ook zijn dat het vanuit de pregnyl overloopt in eigen hcg, en dat ie daarom niet echt donkerder is. morgen weer meer!
@Wies. De gynaecoloog zei tegen mij dat pas 12 dagen na pregnyl je een test kan doen die geldig is. Dan is de pregnyl uit je lijf. Spannend is het he!? Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Buikpijn en hoofdpijn en algeheel *bleh* gevoel... @Daphne24, dat zou fantastisch zijn! Hoewel ik het wel erg vroeg vindt... Wanneer ga je nog een keer testen? Ik hoop voor je dat het positief blijft.
Pregnyl 10.000 was bij mij al met dag 8 niet meer zichtbaar op de test. Dus als je pregnyl 5.000 hebt gebruikt lijkt het mij dat je zwanger bent. Vanaf dag 9 had ik elke dag een wat donkerder wordende test en was dus zwanger.
Ik probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen Ik weet dat het een beetje vroeg is, maar er waren een paar mensen die vroegen of ik zwanger was omdat ze dat zagen ik dacht uh nou dat kan je nu toch nog niet zien! Ik ben alleen zo moe en misselijk en ik heb zulke zere borsten en dat heb ik normaal nooit! Mijn IUI was met 3 grote follikels en goed zaad Ik weet dat ik misschien te vroeg test maar op 1 of andere manier voelt het anders en voel ik me zwanger! Ik weet niet of jullie dat ook hebben/hadden? We zijn eigenlijk een beetje ongeduldig want het wachten duurt zolang Nu hopen dat iedereen gewoon zwanger is en dat het geen pregnyl is
Met k2v5. Ik weet dat het in theorie nog kan, maar ik heb gewoon het gevoel dat het deze ronde niet raak is.
Hey Wies, ik spoot 10.000 eh pregnyl was op dag 7 al uit me lichaam en op dag 9 positieve zwangerschapstest! Heel veel succes!
Sammy, woow, dat was al vroeg uit je lichaam zeg. Maar ik zie dat dat niet goed is verlopen. Je bent al lang bezig zeg, spijtig. Hoop echt dat je in de toekomt een kindje in je armen mag sluiten. Snap heel goed dat je nu een pauze neemt, vergt veel energie, vooral voor een 1e kindje vond ik. Heel veel succes alvast met jullie volgende poging. Je hebt veel cryo's, daar zal toch vast wel een plakkertje tussen moeten zitten! Hoop het echt voor je.
@Daphne, donderdag ga ik weer testen als menstruatie voor die tijd niet doorbreekt. Aan iedereen, mijn duimen draaien voor een positieve test voor ons allemaal
nou, hier blijft ie net zo (on)duidelijk, weet het niet hoor... 12 dagen na pregnyl, dat moet er toch uit zijn? maar ze worden niet duidelijker....hoop dat het aan de overgang van pregnyl naar hcg ligt....
Vreemd... De Pregnyl zou nu uit je lichaam moeten zijn, want bij 5000 IE duurt dat gemiddeld zo'n dag of 8-9. Als het streepje van de Pregnyl is, zou hij lichter moeten worden. Maar als het een zwangerschap is, dan zou de streep duidelijker moeten worden, omdat HCG om de dag hoort de verdubbelen. Is de test duidelijker geworden als je hem vergelijkt met de test van twee dagen geleden, of maakt dat niet uit? Als je elke dag test, is er soms geen verschil te zien. Dus dan zou je hem met de test van eergisteren moeten vergelijken of wachten met testen tot overmorgen en dan kijken of er verschil is. Ik hoop voor je op een zwangerschap, succes!