ja, hij is net zo duidelijk ongeveer als die van gisteren, maar wel duidelijker dan die van eergisteren. morgen sla ik over, hopelijk donderdag echt wat duidelijker.
Als hij duidelijker is dan die van eergisteren, dan klinkt dat wel hoopvol. Kun je die foto's naast elkaar plaatsen in je foto-album? En heb je met hetzelfde merk op hetzelfde moment getest?
Spannend Wies, het klinkt wel goed! Hier nog geen menstruatie, wel steeds krampjes linksonderin mijn buik. Nog 2 dagen geduld....
ik heb het iedere keer met ochtendurine gedaan, met de kruidvat 2 voor 5. ik heb wel foto's, maar zijn niet echt heel duidelijk. staan ook bij topic vage zwangerschapstesten. ik zal het zo nog eens proberen.
ok, hier een foto die ook in het andere topic staat. daar zagen ze het streepje bij die van gister en vandaag staan, dus wie weet. het zijn echt tuurders hoor, snap het als jullie hem niet zien. Uploaded with ImageShack.us
oh, die van net waren de testen van gister en vandaag. deze zijn van alle drie de dagen. Uploaded with ImageShack.us
Wies, ik zie een streep hoor! Ik denk dat je zwanger bent alleen nu nog afwachten tot je NOD want er kan nog een hoop mis gaan
@Wies, ik zie niks? Maar je schreef al dat het echt tuurtestjes zijn. Hopelijk worden ze snel duidelijker!
Die zijn inderdaad wel heel licht. Zo licht dat ik het nog niet positief wil noemen. Maar op de foto met je testen van gisteren en vandaag, zie ik op de onderste toch een iets duidelijker streepje. Hoeveel dagen zit je nu na de eisprong?
jippie, ja, zijn echt licht. wat ik al zei, in het echt wel wat duidelijker hoor, mijn man ziet ze zelfs maar ze moeten duidleijker worden wil ik het echt positief noemen idd. mijn eisprong is zaterdag 30 maart geweest, 10 dpo vandaag, nog vroeg. Heb tp een week geleden nu gehad, maar wel een blasto, die nestelt dus vrijwel gelijk in. Donderdag maar weer zien.
Je bent vroeg met testen, dus het kan nog alle kanten op. Wij mochten bij een cryo testen op dag 12 na de terugplaatsing. De duimen draaien voor je!
Hier helaas menstruatie die door breekt net... Morgen het ziekenhuis maar bellen voor de volgende ronde.
blabla. ach nee, balen zeg. sterkte... jippie, ja, ben echt vroeg, maar was eigenlijk bedoeld om te kijken of de pregnyl uit mijn lijf was. Tja als ik dan streepjes ziet, ben ik niet meer te stoppen met testen. Vorige zwangerschappen testte ikm trouwens ook een week na tp positief. dat zou gisteren zijn.
jane, nee, wil morgen weer testen. maar zag net een topic over testen van de action, die gevoelig zijn(meten vanaf hcg 25) en die 2 voor 1,50 zijn. echt grappig, denk dat ik die straks ga halen, en dan kan ik er gelijk ff 1 gebruiken. het is al een andere test van kv, dus vergelijken gaat dan niet, dus die middagurine maakt dan niet meer uit. heb al even niet meer geplast, drink niet teveel meer dus dan kan het wel. maar ik vind morgen eigenlijk pas tellen, maar kan het niet laten, lol
heb net getest emt de action test, en weer een vergelijkbaar streepje (mss ietsiepietsie duidelijker) als gisteren en eergisteren. Wel middagurine natuurlijk, en een andere test. Hoop morgen echt op een duidelijke test. Kan geen foto plaatsen nu, mss later.