Hallo allen, Als de titel al zegt, ik heb vorige week maandagmorgen de laatste 2 bollen utro ingebracht (dit was 13 dagen na ovulatie, zonder utro zou ik dan al 3 dagen ongesteld zijn) en ik ben nu 10 dagen na stoppen met utro nog altijd niet ongesteld.. Het is de eerste keer dat ik utro heb gebruikt ivm korte luteale fase. Ik heb al wel gelezen dat het wat langer kan duren voor je ongesteld wordt, maar na 10 dagen nog niet ongesteld is dat niet wat vreemd? Ik heb de ferti pol maandag gebeld, toen zeiden ze dat ik donderdag maar terug moest bellen als ik nog niet ongesteld was. Dat heb ik dus net gedaan en nu zeggen ze alsnog dat ik maar gewoon moet wachten. En ze gaan 2 weken dicht vanaf morgen. Kan het niet zijn dat mijn lichaam die utro niet goed trekt of dat ik door utro een menstruatie heb overgeslagen? Zijn er andere vrouwen die zo lang hebben moeten wachten op een menstruatie? Ik heb vorige week donderdag een zwangerschapstest gedaan, 2 dagen overtijd, maar die was negatief. Nu met een weekend met allemaal etentjes (en wijntjes) voor de boeg begin ik toch te denken of ik nog een test moet doen..maar ja negatief is negatief denk ik. Wat denken jullie?
Ik heb dat ook gehad, na 14 dagen utro gebruikt te hebben. Had 14 dagen nu terugplaatsing negatieve test en werd maar niet ongesteld ziekenhuis zei na tweede keer bellen wacht maar een maandje. Ik heb een paar dagen voor testdatum klein beetje bruinige afscheiding gehad en het ziekenhuis beredeneerde toen, dan zal dat je menstruatie wel geweest zijn. Uiteindelijk werd ik dus pas bijna 7 weken later ongesteld. Het is wel erg frustrerend, want het blijft allemaal onzeker. Ik kon de hele poging ook pas echt afsluiten toen ik ongesteld werd. Ik heb overigens 3 weken na de tp nog een keer een test gedaan, toen deze nog steeds negatief was gewoon gewacht totdat ik weer een maand verder was met het idee om dan het ziekenhuis weer te gaan bellen, uiteindelijk werd ik dus toch ongesteld.
@Tabbey jeetje dus het kan nog veel langer duren...pfff. Heb jij daarna wel weer utrogestan gebruikt bij volgende cycli en hoe ging het toen? Duurde het toen niet zo lang voor je ongesteld werd? Het is inderdaad dat ik het niet goed kan afsluiten. Ik voel me nu schuldig dat ik afgelopen weekend wijn heb gedronken ondanks de negatieve test vorige week, maar er blijft in mijn hoofd knagen: ik zou toch niet toch zwanger zijn..Ik acht die kans heel erg klein maar toch, je menstruatie geeft je gewoon de duidelijkheid die je nodig hebt..ik ga nog wel een test doen en dan maar wachten..