Hoi dames, Ik kon het niet meer laten.. Heb net een CB test gedaan en die was wit.. Is dit nog veel te vroeg? Zit op dag 10 na tp cryo (11-cellig) en de dag van tp niet meegerekend. Gisteravond hebben mijn man en ik het "gezellig" gehad Even tegen de spanning.. maar daarna had ik wat roze verlies.. Echt heel licht. Ik slik nog steeds Progynova en gebruik de bolletjes. Die onzekerheid joh.. Die blijft killing. Zijn er mensen met wat positieve verhalen? Dat het toch nog goed kwam?
Ik heb geen eisprong gehad. Ik moest op cd 1 beginnen met Progynova. Op dag 14 kreeg ik een echo om te kijken of er geen eiblaasje aan het groeien was. Dat was niet zo, dus toen kon er een afspraak gemaakt worden op cd 21 om de cryo terug te plaatsen. Vanaf cd 17 moest ik starten met de Utrogestan. Dit gebruik ik nu allemaal nog steeds, en dit moet in ieder geval tot woensdag 8 april (cd 35 zou dat dan zijn), want dan moet ik smorgens bloed laten prikken op hcg. Ik heb nu dus alleen wel wat bruin/rozige afscheiding. Kan dit nog innestelingsbloed zijn? Want ze zeggen dat de Progynova je menstruatie tegenhoudt. Ik zit vandaag dus op cd 31. Ben zo bang dat het weer fout is..
Hoe oud was je cryo toen je hem geplaatst kreeg?? Als ik uitga van de gemiddelde leeftijd van 4 dagen zit je nu op "14 dpo" (gemiddelde nod) en dan hoop ik dat je bloedverlies niet gaat doorzetten.
Ze hebben er jammer genoeg niet bijverteld hoe oud de cryo was.. Ik kreeg de verse toen terug, 3 dagen na de punctie. Nog 1 dag later zouden ze de andere 2 invriezen geloof ik. Maar weet niet hoe lang van te voren ze de cryo ontdooit hebben. Of doen ze dat altijd 1 dag van te voren? Edit: Door de progynova zou je toch niet ongesteld moeten worden? Ik slik 3 x 2mg per dag plus de Utrogestan. Als het wel door zou zetten, hoor ik bij de paar vrouwen die wel ongesteld worden door de Progynova heen.. Ik weet dus ook niet of het nog innestelingsbloed kan zijn.. En zo laat nog? Ben nog nooit zwanger geweest, dus zou niet weten hoe of wat. Bedankt trouwens voor je antwoorden
Ontdooien doe ze op de dag van de tp. Dus als ze hem op dag 4 hebben ingevroren was hij dus 4 dagen oud toen ze hem gingen plaatsen.
Pff oke.. dus het zou wel kunnen dus dat het niet is gelukt en dat mijn lichaam er nu toch "vanaf moet" en dat ik toch ga menstrueren? Heb mijn 1 na laatste bericht nog even aangepast..
Ik hoor veel goede verhalen over de kruidvat test 2 voor 5 euro geloof ik. Daar ga ik mee testen begin volgende week (he ook een cryo teruggeplaatst gekregen) dan zit ik op 11 dagen na tp en 14 dagen na eisprong. Mij is door de ivf arts verteld dat je inderdaad niet ongesteld kan worden als je utrogestan en provynova in combinatie gebruikt maar misschien dat het enkelt een keer voor kan komen? Er is nog steeds hoop voor je hoor ik zal dat niet nu al weg schuiven. Ze geven niet voor niks een latere testdatum mee dan wij heel graag zouden willen Verschrikkelijk deze onzekerheid he? En dat wachten pfffff
bedankt hoor voor jullie reacties! Oké, ik ga de hoop dat nog maar niet opgeven.. Maar met vlagen voelt het zo onwijs moeilijk!! Steeds weer die onzekerheid.. De eerste week vliegt altijd om, maar die 2e?? Grrr hahaha. Ik heb net inderdaad 2 pakken testen gehaald van Kruidvat, 2 voor 5 euro. Ik ga zo gewoon nog een test doen als ik thuiskom.. Of misschien niet en wacht ik tot morgen.. Ik zit te bedenken dat het roze van gisteravond en het beetje lichtbruin van vanmorgen, misschien kan komen door het vrijen gisteravond? Het kwam namelijk daarna pas.. Brrr spanning!
Net toch nog maar een kruidvat test ertegenaan gegooid.. Maar ook hageltje wit. Denk dat ik het maandag nog maar een keer moet proberen. Het lichtbruine heb ik vandaag niet meer gezien.