Goedeavond dames, Even een vraagje want ik snap er even niks meer van. Gistermiddag een ovulatietest gedaan. 2e streepje was vrij donker maar naar mijn mening nog niet donker genoeg. Gisteravond, nadat mijn vriend en ik het gezellig hadden gehad weer een ovulatietest gedaan en die was overduidelijk positief! Vandaag weer testen gedaan. De middagtest was duidelijk, maar minder gekleurd dan gisteravond. Vanavond weer een test gedaan en de kleur was weer duidelijk afgenomen t.o.v. de ochtendtest. Werpt het zaad nog wel zijn vruchten af wanneer we het vanavond weer gezellig gaan hebben? Of was het gister genoeg? Ik weet niet zo goed wat na de piek wijsheid is ( gebruik de testen deze maand ook voor het eerst, vandaar !) Alvast dank voor de reacties!
Je zou voor de zekerheid nog een keer een gezellige avond hebben of eventueel morgenochtend. Maar als je test gisteravond positief was zou je ei rond morgenochtend springen gemiddeld genomen.
Je eitje springt doorgaans binnen 24-48 uur na het begin van je lhpiek. Dus ik zou sowieso door klussen tot de test negatief is en nog een dagje extra
Dank jullie wel voor de reacties! Ik zal kijken of vriendlief vanavond nog te porren is voor gezellighed! En anders morgenochtend proberen. Wat zijn trouwens jullie ervaringen met deze testen? Ik gebruik de Sensitest ovulatietesten. Bracht het testen bij jullie goede resultaten?
Hihi wij hadden het 3 of zelf 4 dagen voor mijn eisprong gezellig en daarna niet meer.. En zie m'n banner!
Wij hadden de 2 dagen na de positieve ovu test het gezellig gehad (op de dag zelf was vriendlief niet thuis) en zie banner......
Wow, 4 dagen voor en 2 dagen na. Wat een verschillen! En er is natuurlijk geen touw aan vast te knopen. Gisteravond hebben mijn vriend en ik het ook gezellig gehad, hihi! Dus wat dat aangaat zitten we goed, denk ik. Vanmiddag weer getest en het tweede streepje slaat heel licht uit. Hoef ik vanaf nu niet meer te testen of moet ik doorgaan tot de dipsticks op zijn?