Hoi allen! Ik zit nu 14 dagen na 10.000EH pregnyl. 12 dagen na de punctie. 9 dagen na de verse terugplaatsing... Donderdag voor het eerst getest, streepje Was zo licht dat ik hem amper op de foto kreeg. vandaag kon ik me niet inhouden nog een keer te testen met dit als resultaat. ik weet dat het nog erg vroeg Is maar wat zijn de ervaringen? Bekijk bijlage 492208
Ik zie duidelijk een streepje hoor! (Ben alleen niet bekend met eventueel effect van de hormonen op de testen)
Voor 12dpo is dit een mooi streepje! En aangezien je al een lichtere test hebt gehad weet je ook dat dit geen pregnyl meer kan zijn. Gefeliciteerd dus!!!
Wat spannend! Maar idd zoals de dames zeggen, je hebt al een bijna witte test na de pregnyl gehad, dus het lijkt me stuk dat het daar van komt. Gefeliciteerd
ik had op dag 13 een positieve test dat kwam toen helaas door de hormonen.. Het kan dus nog alle kanten op gaan. Het nam daarna wel af, er staat ook 13 dagen voor dat het uit je lichaam vandaan is. hopelijk goed nieuws..
Ik hoop echt op goed nieuws meis.. En dat je over 2 dagen een knal test hebt als je dat volhoud 😉maar ik zeg voorzichtig gefeliciteerd omdat je een lichtere test hebt gehad😍
Dit is een berekening die ik heb gemaakt hoe het zit met de pregnyl. Jij hebt 10.000 gespoten dus je moet er nog een stap van 33 uur bij rekenen. Succes. Als de test maar oploopt dan zit het goed, dan is dat niet meer van het gespoten pregnyl. Desnoods morgen weer testen en een foto plaatsen van beide? We zijn benieuwd!
Bekijk bijlage 492455 Test van vanmorgen, 14 dagen na de punctie. Wat vinden jullie? Pff ben zo voorzichtig met blij zijn aangezien We voor ons zoontje best een tijdje bezig zijn geweest.
Ik weet ook niet hoe het werkt met hormonen enzo, maar dit lijkt me gewoon een positieve zwangerschapstest hoor! Gefeliciteerd.
Nou meis; dit is niet meer van de pregnyl hoor! Van harte gefeliciteerd 😍😍😍😍