Ik weet dat het niet zo een heel duidelijk foto is want hij is met mijn telefoon gemaakt.. Maar ik kan er geen wijs uit... zou mijn ei nou wel of niet geweest zijn ??
vage testjes!! De lijn op 6/3 lijkt even donker te zijn dat de controlelijn dus ik zou denken dat dat je positieve test was?
Erg onduidelijke testen idd Zijn de 6e en 7e de test en controlestreep even donker? Zoja, dan was hij positief
@Panter ... ik weet het ik snap er ook niks van. Door de flitser lijken ze wel heel erg raar.. maar ze zijn wel echt paars.... Ik hoop zo dat mijn ei al wel gweest is...
Na 5 minuten idd even donker... of iig bijna zo donker.. maar het lijkt nu weer lichter te worden... pfff wat moeilijk zeg
Ovutesten die ik had moest je 's ochtends en 's avonds doen. Maar ik zou zeggen aangezien ze weer lichter worden dat je je ei rond 6/7 had.
Ik denk ook de 6e of 7e. Misschien een tip. Als je denkt dat hij posi is, doe dan een digitale CB ernaast. Heb ik ook gedaan.
Volgens je temp heb je nog geen eisprong gehad tot aan gisteren. Afwachten wat je temp de komende dagen doet! Hij moet minimaal 3 dagen boven de 36.7-36.8 gaan zitten alvorens je een eisprong hebt gehad!
??? Waarom denk je dat ??? Een temp moet minimaal 3 dagen achter elkaar ong . 0.2-0.3 graden hoger zijn dan je basale temp! Haar basale temp is gemiddeld 36.4-36.5, dus moet hij minimaal 36.7-36.8 worden om een eisprong te hebben gehad en dat is hij nog niet geweest!