ik snap er nu echt niks meer van! helpp:( wie weet raad

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door driewondertjes, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driewondertjes

29 jul 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    goede morgen dames,
    even mijn verhaal in het kort:

17 januari ben ik ongesteld geworden dit duurde tot 23 januari
    ik had dan weer in februari ongesteld moeten worden rond de 17e ??
    hoe moet ik dit rekenen?

maar niet ongesteld geworden dus.

sinds een dag of 10 heb ik krampjes in mn onderbuik
    niet zo hevtig als ik ongestel moet worden ...maar geen ongesteldheid dus

ben ook missenlijk en mn borsten en tepels doen erugggg pijn!

kan het zijn dat ik dan in februari een eisprong heb gehad en dat ik dan zwanger ben geraakt?
    ik voel me wel zwanger!

nu heb ik gister een test gedaan van de apotheek maar niet positief snap er niks van...
    heb al ruim 12 dagen af en toe steekjes en krampjes maar nie zo als ik ongesteld moet worden
    en ook nog geen ongesteldheid te bekennen!

wat moet ik nu??
    ik ben al ruim 2 weken overtijd als ik reken vanaf 17 januari???
    of kan het zijn dat ik in februari een eisprong heb gehad en dat nu het innestellen bezig dat ik daarom nog niet positief test??

weet even niet meer wat ik moet doen
    hoop op jullie raad

en voor de andere dames
    ik dacht dat ik in januari zwanger was maar achteraf was dat niet zo zei de gyn....ook de kruidvat gaven vals positief bij mij!!
    ik werd dus gewoon ongesteld
    liefs lola

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik snap niet veel van je verhaal maar hoe lang ben je nu gestopt met de pil oid??

3. driewondertjes

29 jul 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    zit niet aan de pil
    al jaren niet

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    in je topic van 18-01 schreef je dat je zwanger was en dat je gyn een zwschapsring/vruchtzakje had gezien?

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En dat je 4-5 wkn zwanger was, dus hoe kan je dan op 17-01 ongesteld zijn?

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hey ik zie dat we gelijk lopen ;) Wanneer heb jij een eug gehad?

7. driewondertjes

29 jul 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nogmaals zoals al zoveelste x dat ik het meld
    ik was niet zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!

De gyn zei dat het een zwangerschap was maar achteraf bleek dat dat niet zo was
    ik d8 dat ik zwanger was omdat de gyn dat dus zei

maar naderhand kwa onderzoeken bleek da dat nie zo was
    en washet gewoon een ongestelheid die er aan zat te komen

8. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nogmaals... had het ook al in een ander topic van ts geschreven.

Als je 18-01 zwanger was, bloedverlies had en dus w.s. een vmk. Dan kan het toch heel goed zijn dat je cyclus van slag is? En daarbij had je toch ook een onregelmatige cyclus?
    Misschien zijn de kwaaltjes die nu hebt wel je eisprong.

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ja hallo! Dat kunnen wij niet ruiken he? Na je topic van 18-01 heb je helemaal niet meer gereageerd op onze goedbedoelde adviezen. Wij weten dus niet beter dan dat je toen zwanger was/vmk.
    Vandaag schrijf je voor het eerst (volgens mij) dat je gyn het toendertijd mis had.

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Je schrijft in je topic dat er een vruchtzak te zien was, gyn of verloskundige kan geen vergissing maken mbt een vruchtzak, een menstruatie of en vruchtzak is toch een totaal ander gezicht op de echo.
    Als de gyn zich daarin vergist zou ok toch heel snel naar iemand anders gaan en melden dat een gyn een menstratie ziet als vruchtzak...

Maar ik denk niet dat je zwanger bent.
    Ook door stress of andere omstandigheden kan je menstruatie uitblijven.
    De test had anders positief moeten zijn.

Maar kennelijk wil je graag zwanger worden, wellicht een tip, begin met ovulatietesten, weet je iig wanneer je je eisprong heb gehad ivm je onregelmatige cyclus.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eens!

Ben je normaliter regelmatig ongesteld? Hoe lang zijn je cyclussen van de afgelopen maanden? Dat is namelijk ook wel belangrijk om te weten.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Misschien ook een idee om te temperaturen? Geeft mij in ieder geval er veel rust omdat ik weet wat mijn lichaam doet. Je kan goed zien (achteraf) of je een eisprong hebt gehad en dus ook wanneer je vanaf daar ongesteld moet worden.

13. driewondertjes

29 jul 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik ben onregelmatig ongesteld
    maar heb 2 kinderen en zo voelde ik me ook bij die zwangerschappen vandaar dat ik me dus zwanger voel zo henkenbaar!
    en ik al ruim 12-13 dagen lichte krampjes heb maar nie zo hevtig asls ik ongesteld word.

zal mijn klachten eens vermelden:

*missenlijk
    *zeer gevoelde borsten/tepels
    *krampjes
    *hoofdpijn

maar nu ik al onderand 2 weken die klachten heb ....nog geen ongesteldheid te bekennen!

14. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Als je al 2 weken over tijd bent en je testen negatief blijven zou ik gewoon je HA even bellen en je verhaal voorleggen. Misschien kan hij je wat duidelijkheid geven hierin.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    sluit ik me bij aan

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je schrijft in een ander topic dat je 17jan 2 positieve testen hebt gehad!!
    Nu begrijp ik er niks meer van.
    Volgens mij klopt van dit hele verhaal niks!!

Zowel dan schrijf je erg verwarrende berichten.
    Je hebt een positieve test gehad, volgens de echo was je 4-5wk zwanger.
    En nu ineens heeft de gyn een fout gemaakt???

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik zou als ik jouw was vragen om een bloed test. Je hebt een vmk gehad, of iig dacht je gyn een zwangerschap te zien. Het kan best zijn dat je zwanger bent, maar dat je eisprong door de vmk later was dan je denkt. Wellicht test je dus te vroeg (denk het niet hoor), maar een bloedtest geeft 100% duidelijkheid!
    Succes!!

18. LilaLien

LilaLien Niet meer actief

Jullie geven goede info aan de TS.
    Dacht zal maar niet reageren want bij de vorige topics reageerde men ook en toen kwam er geen TS-reactie terug

Dus niet bijten als je niet weet wat je geschreven want wij wisten niet of je zwanger was of niet was.

succes!

19. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Inderdaad Lilalien... na 18-01 gaf ts geen reactie meer. Dus veel dames waren in de veronderstelling dat ts toen zwanger was of op dat moment midden in een vmk zat. Ik dacht dat althans...

@Ts... het is voor ons gemakkelijker te volgen als je niet steeds nieuwe topics opend én als je wat uitgebreider schrijft.

Maar dat neemt niet weg dat ik het een heel warrig verhaal vind. Ik vind het zowiezo al heel vreemd dat jou gyn het mis had. Als hij een vruchtzakje heeft gezien, wat achteraf geen vruchtzakje bleek te zijn? Wat was het dan wel? Ik zou daar eens om duidelijkheid vragen. Ik kan me haast niet voorstellen dat jou gyn het mis had. Zelfs ik zie het verschil tussen wel of geen zwangerschap op een echo ;)

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Heb je na dat gedoe in januari een controle echo gehad?
    lijkt me wel nodig als je een mk hebt gehad.
    Ik hoop niet dat ik dezelfde gyn heb als jij, of nee het was een vk toch? Want met 4-5 wk zie je toch meestal geen vruchtzakje maar een zwangerschapsring?
    Hoe dan ook, je cyclus kan behoorlijk van slag zijn.
    Test met kv test en herhaal die over een paar dagen. Is die nega dan kun je alsnog contact opnemen met je huisarts voor een bloedtest.

Deel Deze Pagina