10 dagen overtijd, ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kittykitty, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kittykitty

10 sep 2008
    16
    0
    0
    Nee, inderdaad! Maar ik heb nu nog nergens last van. Alleen heel erg moe.

Heb het even aan mijn moeder gevraagd, en die had inderdaad ook pas veel later last van alle kwaaltjes, maar nooit héél erg. :) Dus dat is ook weer positief!

2. babyboom22

24 sep 2008
    5
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, heb ook PCO, maar mijn cycli zijn de laatste maanden toch rond de 30-33 dagen. Ik zit nu aan dag 39. Getest op dag 37 en negatief (heeel heel licht streepje als je onder een bepaalde hoek keek).

Heb geen gevoelige borsten, ben niet misselijk, wel hoofdpijn, moe en soms lichte steken in mijn buik. Ik heb ook 2 avonden precies lichte "contracties" gehad! Om de zoveel minuten trok mijn buik precies samen, iets wat geen pijn deed maar ik vond het toch bizar...

Heeft iemand hier ervaring mee? Nog eens testen binnen enkele dagen zeker.

Heel veel succes aan iedereen!

3. Kittykitty

10 sep 2008
    16
    0
    0

4. babyboom22

24 sep 2008
    5
    0
    0
    Hey bedankt Kitty! We gaan zaterdag ochtend testen met ochtendurine, dat zou niet nodig zijn maar toch meer geconcentreerd zijn!

5. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    hoi allemaal wat een herkenbaar topic :)
    ik ben ook al 13dagen overtijd... al 3 keer negatief getest :evil:
    ga nu vrijdag ochtend nog een test doen en als die weer negatief is bel ik de huisarts voor een bloedtest
    heb best wat klachten... hoop dat het niet tussen me oren zit :oops:
    hihi
    voor degene die zwanger zijn: van harte :D

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Ontpillen kan wel tot een jaar doorgaan hoor, het is dan niet zo dat de pil nog in je lichaam zit ,maar wel dat je hormonen huishouding nog niet op orde is. Bij sommigen duurt het heel lang voordat het lichaam het eigen ritme weer aangenomen heeft na de pil, terwijl het bij anderen heel snel gaat.

7. babyboom22

24 sep 2008
    5
    0
    0
    Hallo iedereen,

We konden niet wachten en hebben gisteren (10 dagen overtijd) nog eens een test gedaan. En ja hoor.... ik ben zwanger! Ik kan het nog altijd niet geloven! Maar dit keer was de streep heel duidelijk...

Heel veel succes aan iedereen en dus inderdaad niet wanhopen als de eerste testen negatief zijn!

xxx

8. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    VAN HARTE!

9. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hoi allemaal,
    wij zijn van plan om morgenochtend ook weer te testen, ik ben niet zo lang overtijd als dat jullie waren/zijn maar toch negatieve testen eerder deze week. Ik zit dan vandaag op 6dagen overtijd. Het lijkt mij (hopen is meer het goede woord) dat morgen hcg wel hoog genoeg moet zijn.
    Met Rick is het heel anders gelopen allemaal. Toen voelde ik mijn eisprong niet, dat heb ik na de bevalling wel dus iedere maand gevoeld, zodoende dat ik nu beter in kan schatten wanneer ik ongie moet worden.
    Iederee nog veel sterkte met testen en wachten en de anderen natuurlijk gefeliciteerd!
    liefs Anita

10. babyboom22

24 sep 2008
    5
    0
    0
    Dankuwel allemaal! En veel moed en geduld!

11. Kittykitty

10 sep 2008
    16
    0
    0
    Hey babyboom22!

Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Al meer last van symptomen? Ik nog niet echt. Af en toe een beetje misselijk... en moe. Maar meer niet.

Nou, geniet ervan!

12. nummer11

nummer11 Lid

26 sep 2008
    8
    0
    0
    Paramaribo
    tja
    ik ben nu 21 dagen overtijd, gestopt met de pil en had 1 keer een negatieve test. mijn cyclus was nooit langer dan 22 dagen. dus tja.. misschien dat ik gewoon moet wachten.. ik moest de eerste week van sept ongesteld worden als ik t goed heb..

ik heb totaal geen symptomen. in het begin een harde onderbuik, heel erg veel vermoeidheid, en zo afentoe mislijk, maar meer niet.
    ik denk dat ik als ik volgende week nog niet ongie ben... dan ga ik wel naar de dokter of desnoods weer testen.

is het normaal? of zit ik nou gewoon te zeuren dat ik deze maand niet ongesteld ben geworden?

13. babyboom22

24 sep 2008
    5
    0
    0
    Hey Kitty! Ik had je berichtje niet gezien sorry. Bedankt! Heb toch redelijk wat last van mijn maag hoor en ook erg moe. Maar de laatste week was toch minder. Ik heb een echo gehad op 6 weken en toen was er al een vruchtzakje te zien! En morgen de 2de echo. Spannend! Met jou alles in orde?

Nummer 11, ben je nog altijd niet ongesteld geworden? Zou je dan geen bloedtest laten uitvoeren bij de dokter, dan weet je het de dag erna al!

Succes iedereen!

14. nummer11

nummer11 Lid

26 sep 2008
    8
    0
    0
    Paramaribo
    hey babyboom22... nee helaas niet ongesteld. de bloedtest was ook negatief :(...
    jij ook succes he!

15. kinderwens

kinderwens Nieuw lid

11 jul 2008
    2
    0
    0
    groepsleidster kinderdagverblijf
    ik heb ook pco.en ben vandaag 14 dagen overtijd..
    zelf al 3 testen gedaan,en steeds een heel vaag streepje,je moet wel goed kijken.
    vanmorgen bij ha geweest en daar was de test negatief..nu moet ik volgende week terug voor bloedprikken..
    ik word hier zo onzeker van..
    ik heb vrijwel alle symptomen.

zucht...

Deel Deze Pagina