10 dagen overtijd en alleen maar nega testen, iemand ervaring hiermee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tamara87, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara87

Tamara87 Lid

12 apr 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou zoals jullie in het onderwerp al zagen ben ik momenteel 10 dagen overtijd en ik word zo ongeveer gek van het afwachten en de negatieve testen.

ik heb duidelijk het 'gevoel' zwanger te zijn en heb allerlei zwangerschap-gerelateerde klachten... opgezetten onderbuik, gevoelige tepels, stuwende borsten, erg misselijk (lees, spugen de hele ochtend en middag). maar de testen blijven negatief.
    ik heb net de huisarts al gebeld, die belt straks terug, maar ik wil toch wat ervaringen horen van jullie?

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hoi Tamara,
    Je leest hier regelmatig over pas late positieve testen, sommige zelfs pas na 6 weken overtijd. Ik zou dus gewoon om een bloedtest vragen, zeker gezien je verschijnselen. Succes.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben weleens 11 dagen overtijd geweest zonder zwanger te zijn. hoe je je voelt zegt niets, ik voelde me iedere maand zwanger, en toen ik het daadwerkelijk was voelde ik bijna niets.

wie weet test je idd laat positief, maar je kunt ook door iets anders overtijd zijn.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je lichaam kan je wel goed voor de gek houden..ik ben benieuwd wat je ha zegt..ik moet morgen weer terug bellen aangezien ik ook nog steeds niet ongi ben! en vanmorgen weer nega heb getest

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou aan me banner kan je zien dat ik ook al een tijdje overtijd ben. zit nu op cyclusdag 52!!! en nog geen druppel bloed te bekennen.ik heb telkens vage testjes met lichte streepjes maar die ik dan als negatief moet beschouwen omdat het of een pennestreep is of niet op de goede plaats staat. ik hoop al een aantal dagen dat ik ongesteld wordt om eerlijk te zijn want ik ben het wachten zat. maar ip dat ik ongesteld wordt heb ik nu al twee dagen veel vruchtbaar slijm, dik en heel erg rekbaar... wat dat nou weer betekent geeeeen idee. heb dit nooit voordat ik ongesteld moet worden.
    ik heb daarentegen bijna geen klachten behalve raar drukkend gevoel in me onderbuik. maar voel me verder niet anders.

6. Tamara87

Tamara87 Lid

12 apr 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om wat verhalen te lezen.

De huisarts zegt twee dingen: het kan een zwangerschap zijn die zich gewoon nog niet laat testen, maar het kan ook gewoon een virus zijn die mijn klachten veroorzaakt en mijn cyclus rekt.

Als de klachten niet veranderen moet ik vrijdag terug bellen voor een afspraak en dan zien we weer verder.
    Dus ik ben nog niets verder en moet nog wachten tot vrijdag..

Maar in ieder geval bedankt voor jullie verhalen en sasje24 en fleur jullie ook succes in deze onzekerheid!

7. soofzahra

soofzahra Lid

23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    wat herkenbaar
    ik ben nu 12 dagen overtijd ennog steeds geen menstruatie te bekennen.
    morgen naar de ha voor een bloedtest dan maar.
    ik heb 3 testen gedaan allemaal negatief.
    erg spannend!
    meiden jullie ook succes :D

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kan gewoon een keer laat zijn he, ik ben altijd heel regelmatig maar had deze cyclus mijn ei pas op dag 24/25.... dus ik ga ook overtijd lopen nu.

9. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    hey meiden,

(zie ook mn onderschrift)

ik ben nu ook 11 dagen overtijd ! morgenvroeg weer een testje doen ! spannend ! wil gewoon weten waar ik aan toe ben !
    als ik morgen weer een negatieve test heb, doe ik er zaterdag/zondag nog 1, anders bel ik maandag de HA voor een bloedtest... zou dan meer dan 2 weken overtijd zijn !

10. Tamara87

Tamara87 Lid

12 apr 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij het zwanger worden blijft het altijd uitdraaien op wachten en is niets zeker... Daar ben ik me wel degelijk van bewust geworden het afgelopen halfjaar!

Dus inderdaad Marieke1983, het kan heel goed zijn dat er wat anders is dat ik overtijd ben, daar ben ik me van bewust hoor.

11. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou me cylcus is nu al 52 dagen lang en heb me eisprong op dag 28 of 34 gehad. dus ben zoiezo overtijd nu.
    het enige wat nog kan als ik niet zwanger ben is dat ik geen eisprong heb gehad. ik probeer er nu gewoon nie teveel mee bezig te zijn want daar heb ik niets aan. ik denk dat ik ook pas zaterdag weer ga testen, zo zonde van me geld als het elke keer negatief is.

12. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik heb ook een virus gehad die mijn cyclus rekte,vreselijk was het,ik was 6 dagen overtijd. Ik hoop voor jou dat het een zwangerschap is :)

13. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    hoi allemaal,

ik ben morgen 3 weken overtijd, 5 testen tot nu toe gedaan welke allemaal negatief waren.
    Wij zijn al langer dan 1 jaar bezig en tot nu was mijn cyclus 28 á 29 dagen met 1 uitschieter naar 33 dagen.
    Ik voel verder helemaal niets dus verwacht niet zwanger te zijn.

Hoop dat mijn ongi snel komt, we gaan igg rustig door met klussen

Succes allemaal met wachten!
    x

14. liebrando

liebrando Niet meer actief

enjoy the club! Pff ik loop hier op dag 44 terwijl mijn cyclus normaal 29 dagen is. Nog nooit zo lange cyclus gehad. Al me testen zijn negatief, 1 licht positief gehad, daarna weer negatief allemaal. Heb de verloskundige gebeld en ik moet haar maandag weer bellen. Als ik dan nog niet ongi ben dan ben ik 3 weken overtijd. Ze wil dan een echo om te kijken of ik zwanger ben of zwanger ben geweest. Aangezien er wel een positieve test was en nu niks meer plus alle kwalen die ik heb enz. Dus zij wil dan het zekere voor onzekere nemen. Dus voor mij nog even afwachten tot de echo, tenzij me duivels echt eens komen aanzetten!! Wat k echt hoop als ik niet zwanger ben laat die rotduivels dan maar snel komen want hier word ik ook knetter van!!

15. kossie

kossie Lid

12 jan 2009
    33
    0
    0
    Manager
    N-H
    Hi All.

Best veel die in spanning zitten! ik ben nu 3,5 week overtijd! Testen blijven negatief, Word er gek van!! :x:(

16. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    :x vandaag 12 dagen overtijd... en vanmorgen weer een negatieve test........ *zucht* wat irritant zeg ! ik durf bijna niet meer te hopen... maar waar blijft die ongi dan? of zou ik dan (ondanks posi ovu test - Zwanger & Kids en Clearblue Digitaal - zie foto album) toch geen eisprong gehad hebben? ik ben wel en mega moe, en 's avonds is mn buik zo opgezet, moet echt een knoop los doen !
    ik weet t nu echt niet meer.... mag pas half/eind november terug komen bij de HA...
    jullie intussen al een posi test?

17. Tamara87

Tamara87 Lid

12 apr 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds geen positieve test en geen zicht op een ongesteldheid en de kwaaltjes (lees: voornamelijk de misselijkheid) blijven gewoon hevig aanwezig....

Met testen wacht ik nu tot vrijdag, als ik me kan bedwingen, want telkens die spanning kan ook niet goed zijn. Dus nu kan het aftellen beginnen om vrijdag de ha weer te bellen en te testen!

Meiden succes, en niet gillend gek worden he ;) (ik doe ook mijn best dat niet te doen :p)

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Denk dat je inderdaad geene isprong hebt gehad of een te vroege bevruchting, waardoor het in je lichaam opgenomen is. Ik heb precies het zelfde gehad. HEb zelfs nog posi testen in hadnen gehad en nog duurde het heel lang tot ik ongi werd en een echo gaf geen zwangerschap aan.
    Denk dus dat je gewoon even een andere cyckus hebt deze keer.
    Succes meid.

19. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Ik ben een paar maanden geleden 13 dg overtijd geweest, ook een stuk of 5 nega. testen gehad.
    idd om gek van te worden, maar je kunt je lichaam ook voor de gek hebben, door te denken dat je toch misschien bepaalde systomen merkt.

in ieder geval succes, en hoop voor je dat het als nog positief zal uitpakken.
    en de rest die nog op wacht zitten! ;)

20. tante tietie

11 okt 2010
    21
    0
    1
    Vrouw
    Mijn hartje Mason
    Den haag centrum
    Hallo dames,,

Ik wil jullie mijn bevinding delen.

Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, ik moest afgelopen 28 aug zaterdag mijn eisprong hebben volgens mijn berekening, ik ben toen de dinsdag van te voren 24 aug begonnen met mijn ovuluatie test die gaf meteen een piek aan maar ik zou pas de 28 mijn eisprong hebben, die bleef positief tot de 7 van september elke dag donker paars dus dat was duidelijk een positieve test. 15 dagen aan een stuk had ik een piek.
    Nou ik snapte er niks meer van en begon aan mezelf te twijfelen 15 dagen een piek dat kan niet.
    Ik voel normaal me eisprong die had ik op de 28ste niet gevoeld dat voelde ik wel op de 2de van september maar dacht dat ik me eisprong al gehad had en heb wel 15 dagen lang geklust om zeker te zijn dat ik genoeg soldaatjes zou hebben.. en omdat de klote test positief bleef wist ik niet meer wanneer nou me eisprong zou komen.
    Ik zou de 10de van september moeten menstrueren had twee dagen van te vroeg al een test gedaan kon niet wachten maar negatief de dag na de test ben ik in het ziekenhuis geweest die hebben bloed afgenomen maar ook negatief dat was de dag voor mijn nod.
    Ik Wist het ik ben gewoon niet zwanger... Dit was op 9 september dus heb het los gelaten.
    Maar een week later toch nog een test gedaan uit nieuwschierigheid dat was op de 14de van september en tot mijn schrik toch een streepje, nu geloofde ik het niet meer.
    De dag nadien naar de huisarts en ook daar een ligt streepje hij zei ik feliciteer je heel voorzichtig maar kom volgende week nog maar eens terug dan doen we er nog een.
    Die test heb ik een week later thuis gedaan en ja hoor positief..

Ik bleek een week later mijn eisprong te hebben gehad toch op de 2de dus ben ik een week later bevrucht en zo verschoof alles een week.. Deze zwangerschap was de eerste poging opnieuw zwanger worden na het verlies van twee zoontjes * 3-12-09 15wk * 06-07-10 17wk

Heel verwarrend als je graag een kindje wilt,
    maar geloof in jezelf en je lichaam, testen willen dus niet altijd zeggen dat het goed of fout is want je weet nooit waarom een menstruatie uitblijft meestal achter af kom je daar pas achter, als je er achter komt. blijf vertrouwen hebben

Heel veel liefs tietie

Deel Deze Pagina