bleee nod gehad en bah helemaal helder vaag hoor die cyclus van mij precies 30 dagen vorige maand 24 dagen en die maand ervoor 28 dagen bah bah bah
Hoi Lovecouple, Ik zit precies met hetzelfde als jij. Dit is gaande bij mij vanaf vorige week donderdag. Om gek van te worden, vindt je niet? Menstru zet door! of test wordt posi, maar dit is niet leuk zo.......
vind het zo kut voor je. Helemaal door die vage test.. Hopelijk deze ronde goed nieuws en een duidelijke streep.
Dames, Ik heb dit ook gehad in juni'08 ik was ook 3 weken over tijd en steeds maar negatieve testen. uiteindelijk een inwendige echo gehad, maar ik heb toen gewoon een menstruatie overgeslagen, terwijl ik in al die jaren nog nooit een keer overgeslagen had! Ik hoop dat jullie snel zekerheid krijgen, maar door er constant mee bezig te blijven blijft jullie menstruatie ook weg...spreek uit ervaring! succes allemaal
Mop, Heb je toen in die 3 weken overtijd wel ovutestjes gedaan? Als niet, zou je vruchtbaar zijn rond de normale tijd als je een menstruatie overslaat? Ik ben 8 dagen overtijd (maar niet zwanger) en ik had vanaf vandaag meer slijm..een teken voor mij dat er een ei aankomt ...zou dat kunnen dat terwijl je nog niet ongi bent geweest er al wel een nieuw eiblaasje groeit? Ik ga meer eens aan de ovutesten vanaf vandaag denk ik... Koosje
Lovecouple Dat is frustrerend zeg....wat een lange cyclussen! Kunnen ze daar niets aan doen? Ik had gisteren een duidelijk zichtbaar licht streepje op ovutest...heb ze wel eens lichter gehad dus vermoed dat het niet het altijd aanwezige LH is dat het streepje geeft maar dat misschien wel in de richting gaat gaan van een ei? Kan dat? Koosje
hallo allemaal nou ik ben vandaag naar de gyn geweest en hij wil eest mijn bloed testen op een eventuele zwangerschap, ik kan morgen bellen voor de uitslag. maar ik denk dat die toch nega is want ik ben vanavond hevig gaan bloeden, met kleine stolseltjes erin (weet iemand toevallig of het gewoon een menstruatie of een miskraam kan zijn) het is helder rood bloed, en veel, met kleine stolseltjes erin. ben dus eigelijk ook wel benieuwd wat er nou morgen uit het bloed onderzoek komt.
Ben er vandaag ook achter gekomen dat je vaak door de artsen wordt afgescheept, dat je maar moet wachten. Het lijkt tegenwoordig wel of ze te lui zijn om hun werk goed te doen. Ben vanmorgen naar de HA geweest ivm met dat ik afgelopen maand 1 dag ongi ben geweest en 1 dag bruinverlies had,(27 sept) terwijl ik dat normaal een week lang heb mijn ongi en dat ik sinds een week: erg moe ben - misselijk heel de dag (voor 's morgens) zaterdag en zondag aan het braken geweest - gespannen borsten - steken in mijn linker onderbuik - en lichte rugpijn- en vorige week dins werd ik kotsmisselijk van de lucht van mijn lievelingspizza. Test was vorige week nagatief. Mijn ma kwam er pas achter toen ze 4 maanden zwanger was van mij, omdat ze toen pas de hormonen echt ging aanmaken en erg ziek er van werd, me ma is ook 9 maanden lang licht ongi geweest. Vanmorgen werd ik ook gewoon weggestuurd bij de dokter met een opmerking het zal wel mee vallen, geen bloedtest helemaal niks. Ook niks wijzer geworden. Ik duim voor jullie damens... En hoop dat die artsen van tegenwoordig hun werk een beetje gaan doen. Wat denken jullie van mijn situatie? Groetjes
hee dames ik ben ook echt al een tijdje overtijd...zit nu op dag 50.....! heb gelukkig donderdag een afspraak met de h.a. kijken of ik daar wat wijzer van wordt...
Is het niet zo dat als je het HcG pas later flink aanmaakt een bloedtest dit ook nog niet kan uitwijzen? Ik denk dat er best wat signalen zijn dat je best zwanger zou kunnen zijn, ik zou denk als ik een maand overtijd zou zijn een verwijzing naar een gynaecoloog vragen...zeker gezien jouw familiegeschiedenis. Of anders de afdeling gyn zelf bellen, bij mij heeft de gyn nooit om een verwijzing van een huisarts gevraagd Aan de pendels zal het niet liggen ...al lijkt het mij sterk dat als je zwanger bent van een tweeling, zoals 1 van de twee pendels zegt, je dat nu nog niet merkt. Sterkte! Koosje