10 dagen overtijd... en een negatieve test..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Juudje27, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Wat een ramp zeg dit.
    10 dagen overtijd en geen ONG en geen postieve test... Hoe lang moet je wachten op je ONG... Grrr...

Wil graag ergens duidelijkheid maar ja mijn lichaam geeft weinig tekens.. Balen dit!

2. jolien1

jolien1 Lid

Apr 4, 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Misschien was je eisprong later en moet je nog wat wachten. Je hebt misschien nog niet genoeg hcg. Of wel heb je een lange cyclus en niet geklust rond de eisprong.
    Ambetant hé de onzekerheid

Groetjes

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hmmm, ja dat is erg frustrerend.
    Je zou een bloedtest bij de huisarts kunnen doen.
    Welke test(en) heb je gebruikt?

Liefs

4. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Ik ga morgen een urine test bij de HA doen.

En ik heb CB en sensitest gebruikt! Even afwachten nog dus!

5. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Hai Juudje, heb je een eisprong gehad (voor zover je weet) en weet je ook ongeveer wanneer? Ben je misschien nog aan het ontpillen...?
    Heb je de laatste week kwaaltjes/symptomen gehad die op een zwangerschap kunnen duiden...?

Ik weet in ieder geval dat het enorm frustrerend is dit. Jij loopt nog vier dagen op me voor, maar we zitten nagenoeg in hetzelfde schuitje. Ik ben nu bijna 6 volle dagen overtijd en gisterochtend nog vet negatief getest. Ik ga het dinsdagochtend weer opnieuw proberen. Jij succes morgen bij de huisarts! :thumup: Laat je even weten wat eruit komt...? Ben erg benieuwd.

6. Julied

Julied Actief lid

Jan 23, 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Juudje, weet je al iets meer?

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Julied, jij bent ook al lang over tijd zeg! Ben je al naar de h.a. geweest? En wat zei die?
    Ik ben vandaag 30 dagen overtijd, ipv ongi 4 dagen bruinverlies gehad.... Nou, ik ga er maar van uit dan mijn bruiverlies mijn ongi is geweest. Ook dit zei de dokter me... Maar als ik een dezer dagen wéér niet ongi wordt dan ga ik 3 febr terug naar de huisarts...

Ik hoop dat ik het dan droog kan houden, en durf te vragen om een bloedtest o.i.d. Ik laat me niet meer afschepen! Want ik ben al ruim 1 jaar gestopt met de pil, altijd een regelmatige cyclus gehad. En nog NOOIT alleen maar buinverlies gehad :(

Groetjes Cyntje

8. Julied

Julied Actief lid

Jan 23, 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hey
    Nee nog niet bij HA geweest, maandag mag ik bij de gyn.
    Heb ook bruinverlies gehad, 1 dag, heel erg weinig, 4januari. Dus zou ik maandag weer ongesteld moeten worden indien dit ong was.
    Ik voel me wel zwanger maar durf niet meer te testen noch hopen.
    Ook al 1jaar ontpilt...

Jij begrijpt vast hoe lastig de onzekerheid is.
    Mijn laatste neg test was op 10januari.
    X

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey Julied... Ik begrijp dat heel goed ja.... Heb je zelf een afspraak gemaakt bij de gyn? Hoeft dat niet perse via de h.a.?

Mijn laatste negatieve test was 3 dagen geleden... Dus ik verwacht niets van deze en vorige ronde :( Maar ik wil daarom juist meer onderzoeken! Want zoals ik het nu heb, is het nog nooit geweest! Soms bekruipt me het gevoel dat er iets aan de hand is.

Op het moment heb ik alleen steekjes liezen. Geen pijnlijke borsten als normaal vlak voor mijn ongi. O, en gisteren avond tijdens mijn avonddienst in het verzorgingshuis... schiet het me toch ineens in mijn linker borst, maag en buik! Ik kon gewoon niet rechtop staan! Gelukkig net de laatste bewoner in bed "gegooid" hahaha... dus ik kon lekker naar huis...

Heel veel succes maandag bij de gyn! Krijg je een echo?

Groetjes Cynthia

10. Kimmy83

Kimmy83 Lid

Jun 27, 2007
    92
    0
    0
    Hier ook lang overtijd en steeds een negatieve test.

Pas toen ik 15 dagen overtijd was kwamen :evil: toch! Echt super gebaald. Nu durf ik niet te testen, terwijl ik op 10 december voor het laatst ongesteld ben geweest. Dadelijk is het weer negatief omdat mijn cyclus gewoon steeds langer aan het worden is.

Leef met je mee! Die onzekerheid maakt je gek.

11. Julied

Julied Actief lid

Jan 23, 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Cyntje, ik kan een afspraak maken bij de gyn zonder tussenkomst huisarts. ik ga sowieso 6maandelijks op controle, ook toen ik nog de pil nam en niet probeerde zwanger te geraken.
    Ik veronderstel dat hij een echo zal doen maandag...

Kimmy, je zit dan een beetje in hetzelfde schuitje als ik. Ik sinds 28 nov geen ong meer gehad.
    We kunnen samen aftellen.

Ik hou jullie op de hoogte, jullie mij ook?

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jah ik houd jullie op de hoogte! Als zal ik de 3e feb meer kunnen vertellen.

Heel veel succes de komende dagen dames!

Groetjes Cynthia

13. nieuwtje

nieuwtje Lid

Jan 28, 2009
    65
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag ook 10 dagen overtijd. Normaal een regelmatige cyclus... maar mn testen blijven negatief. Het maakt me zoooow zenuwachtig.

Share This Page