de papa

Discussie in 'De bevalling' gestart door zomaar, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb nu 3/4 cm ontsluiting en regelmatig weeën (om de 10 min ongeveer) Nu mag mijn mannetje toch zeker al thuis blijven toch?
    Er bestaat zoiets al een calamiteiten wet die zegt dat een partner tijdens de bevalling doorbetaald krijgt...

Ik bedoel met zoveel ontsluiting duurt het geen 3 dagen meer toch? hihi wat een vragen waar je wel niet allemaal over na kan denken als je net te horen hebt gekregen dat je bevalling begonnen is. . . . . :)

2. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Zeker, moet je even op postbus 51 kijken. Hij heeft vrij tijdens de bevalling, dan 2 dagen kraamverlof en een halve dag voor het aangeven van de baby. En dan staat er echt niet bij hoelang een bevalling mag duren! Dus lekker de steun van je man vragen! Succes!

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Lekker thuisblijven!
    Succes met je bevalling! ;)

4. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Goedemorgen,
    ik wil je goede bui niet "weggooien"
    maar ik liep van maandag tot vrijdag met 4cm ontsluiting en een verstreken bmm, ik had ook heel veel last van weeen die regelmatig kwamen, toch is de ontsluiting pas gevorderd op het moment dat mn vliezen gebroken werden in het ziekenhuis doordat ik ineens veel bloed verloor (1,5liter in 1x zonder dat er wat begonnen was)..

MAAR laat je man iig contact opnemen met zijn werkgever wellicht dat ze het niet erg vinden..

Ik hoop iig dat het voor je doorzet..

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ja hoor,hij mag gewoon thuis bij jou blijven als de bevalling begonnen is.
    Ik had heel onregelmatig weeën en mn man was zelfs naar huis gestuurd van zn werk haha
    Ze zeiden; Of het nu begint of niet,je moet er gewoon nu naar toe want je vrouwtje heeft ze nodig!
    Dus echt,je man/vriend mag gewoon bij je zijn nu.
    Succes met je bevalling!
    Zet m op!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bij mij begon het s'nachts en ik heb manlief zolang mogelijk laten slapen.

Bij de eerste kwamen de weeen wel overdag en heb ik mijn man pas gebeld toen ik het echt niet meer alleen aan kon.

Je moet zelf gewoon kijken of je hem nodig hebt of niet. Ik ving het liefst de weeen alleen op.

Succes meid!

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Succes meid!

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Als je hem nodig hebt, thuis laten blijven/komen. Succes.

9. augustus

augustus Niet meer actief

10. Niet meer actief

mijn vriend heeft gelijk bij de eerste wee zijn werk gebelt dat ie niet kwam(was 7 uur 's ochtends),en de baas deed niet moeiijk hij kreeg gewoon betaald,succes trouwens,heb je veel pijn al?

Deel Deze Pagina