Hoi meiden Ik ben nieuw hier dus nog niet zo bekent met de site maar had wel graag wat info gedeeld met jullie vinden jullie 35 te oud om nog een kindje te hebben heb namelijk een zoon van bijna 16 maar nu is de drang om nog een kindje zo groot maar bang ik te oud ga zijn om nog bevruchtbaar te zijn zijn er nog mensen van mijn leeftijd die gemakkelijk zwanger zijn geraakt ??? Veel liefs Marleen
Als jullie/jij graag nog een kindje wilt, zou ik er lekker voor gaan! Ik persoonlijk vind het niet TE oud, maar dat vind ik met 40 ook niet, al zou t niet mijn keuze zijn. Ik vind nog altijd dat een kindje meer heeft aan de liefde en aandacht, als een piep jonge moeder die ze niet ziet staan (Geen aanval op de jonge meiden want dat was en ben ik zelf ook nog haha)
Dank je bamjolan dacht even ik te oud was maar klopt het ik nu lang over zal doen tot ik zwanger zal zijn ?? lieve groetjes Marleen
Hoi Fientjelady, nee hoor dat hoeft niet zo te zijn, bij mijn 1e was ik 23 en nu 10 jaar later heb ik nog een zoontje erbij. Ik was bij al mijn 3 kinderen in de 1e ronde zwanger. Ik was ook bang dat het langer zou gaan duren maar niet dus! Ik vind 35 niet te oud hoor, voor mij is dat wel de grens, misschien komt er bij ons nog 1tje....
Hoi meiden ben ik weer Dank je om jullie snelle reakties echt lief van jullie nu had ik toch nog een vraagje nu had ik 3 maand de pil genomen en deze maand 6 julie latse dag genomen dus ben gewoon deze maand ongi geweest maar nu zijn willen we klussen voor deze maand proberen zwanger te zijn is dat te vroeg na de pil of kan ik gewoon proberen dit was namelijk me eerste keer ik de pil nam die 3 maanden weet iemand dit of ik dan minder snel bevruchtbaar zal zijn ?? liefs marleen
Je bent zo oud als je jezelf voelt! Ik ben ook 35 jaar en inmiddels al bijna 3 jaar bezig voor een 1e kindje. Dus van mij zal je niet horen dat 35 jaar te oud is! Ik denk dat het tegenwoordig zelfs vrij normaal is om op deze leeftijd nog een kindje te krijgen. Voor mij is de max. toch echt wel 45 jaar. Dat vind ik persoonlijk te oud.
helemaal niet te oud hoor... mijn moeder was 37 toen ze mij kreeg!!! En ik kan me geen betere moeder wensen! succes...
dank jullie wel meiden wens iedereen alvast veel succes toe en dat al onze wensen snel mogen uitkomen liefs marleen
Als het kriebelt, waarom niet ? Je kan nu gelijk beginnen met proberen zwanger te worden, je hoeft niet per se een cyclus af te wachten. Het enige nadeel kan zijn is dat je niet precies weet hoelang je cyclus is (kan namelijk wat langer duren als je aan de pil bent geweest) en dat als je gelijk zwanger raakt, je dus niet precies weet hoever je bent. Maar daar hebben ze hele mooie echo-apparatuur voor, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Het kan zijn dat je op deze leeftijd wat moeilijker zwanger raakt, maar dat hoeft zeer zeker niet. Dus als het voor beiden goed voelt, er gewoon voor gaan! Succes en ik hoop dat je snel zwanger mag raken!
Nee joh, 35 is helemaal niet oud. Sommige mensen beginnen beginnen dan met hun 1e, of zelfs op latere leeftijd.... Als je t wilt, en kan, waarom niet? Gewoon lekker genieten en proberen.... Wat vind je zoon er van! Liefs F
Ik was 37 toen ik zwanger raakte van mijn eerste kind en het was de tweede ronde al raak. Over enkele maanden willen we voor een tweede gaan, dus we hopen dan weer dat het net zo snel lukt, maar die zekerheid heb je helaas niet. Ik had zelf ook vele jaren eerder zwanger willen worden, maar was de ware nog niet eerder tegen gekomen. Veel succes dus en niet teveel twijfelen!
Ik ben op mijn 45e bevallen van mijn wondertje dus met 35 te oud welnee ! Mijn 1e kreeg ik op mijn 19e de tweede op mijn 23e, de derde op mijn 30e en de vierde op mijn 31e Ik heb er 9 rondes overgedaan maar was natuurlijk 9 jaar ouder als jij nu.
misschien is mijn verhaal een opsteker?? Ik heb mijn huidige vriend pas leren kennen toen ik 32 was, we zijn gaan samen wonen in dec 2009 (was inmiddels 33). Eind dec 2009 gestopt met de pil (was inmiddels al bijna 19 jaar aan nonstop aan de pil geweest) en op 3 april 2010 een super positieve test in mijn handen. Ik had ook verwacht gezien mijn leeftij, lange pilgebruik en nog nooit zwanger geweest dat het nog wel even zou duren voordat het raak was........... zie mijn banner. En ik heb heel weinig schokkende kwalen gehad tot nu toe.Het gaat heerlijk! ik hoop dat jij binnen kort ook zo'n verhaal kunt tikken hier!!! Succes en heel veel geluk!
Ik ben dan wel net 35 geworden, maar wij waren de 1e keer snel zwanger. Helaas wel een vmk geworden, maar de 2e keer was ook alweer snel raak. Eind december verwachten wij ons 1e kindje. Dus nee, ik vind het niet te oud.
Ook ik heb op mijn 35e nog gedacht aan zwangerschap, had al twee kinderen. Voor mij was 35 wel de grens, het was nu of nooit. We hebben toen wel voor een kindje gekozen, de eerste ronde was raak. We hebben een heerlijke dochter ervoor terug gekregen. Wel was ik zeer bezorgd tijdens mijn zwangerschap, ik was bang voor complicaties. Alles verliep vlekkeloos. Succes...
Ik ben met 34 in de tweede ronde zwanger geworden van m'n tweede....helaas wel een MK, maar het kan dus best snel. En ik hoop dat 35 niet te oud is want anders heb ik een probleem straks met opnieuw proberen
Natuurlijk is dat niet te oud, gewoon voor gaan als dat goed voelt, en dat kan idd meteen al. Soms duurt het langer als je wat ouder bent maar dat is per persoon zo verschillend dat dat per persoon toch heel weinig zegt. Ik ben op mijn 28ste begonnen met 'proberen' en nu op mijn (net) 30ste voor het eerst zwanger, vriendin van me van 40 was binnen 4 maanden zwanger. Vanaf je 36ste krijg je ivm met de leeftijd wat meer zorg aangeboden.