he meiske wat naar dit, je moet wel nerveus zijn! ik herken dit wel. heel veel sterkte met wachten toi toi toi
Dit is zo herkenbaar. Ook ik ben 12 dagen overtijd, terwijl ik normaal een regelmatige cyclus heb van 26 dagen. Heb inmiddels vijf testen gedaan en op de laatste drie lijken naast de controle lijn ook een heel lichte tweede lijn te verschijnen. Met licht bedoel ik dat het net een schaduw lijkt, maar wel roze (sensitest) of blauw (CB)... Weet echt niet waar ik aan toe ben... Ik duim voor iedereen die in onzekerheid zit! Hoop dat we allemaal snel duidelijkheid krijgen. Liefs, Noa
Hoi Awerty, Ik heb ook zo'n verhaal, ben vandaag 13 dagen overtijd en teste gister nog negatief.. Had gister wel heel weinig en heel licht roze/bruin verlies(echt maar puntje van de tampon) en verder helemaal niets. En vandaag ook nog niets, wel krampjes en misselijk (zenuwen?) Ik ga mogen nog maar eens testen om te kijken of het dan wel positief is.. Wij waren niet echt bezig zwanger te worden en om eerlijk te zijn had ik het ook pas na 8 dagen door dat ik overtijd was oeps.. Ontpillen kan bij mij ook niet omdat ik al 1,5 jaar geen pil gebruik en mijn cyclus is al die tijd 30/31 dagen. Hoop dat je toch zwanger blijkt te zijn. Groetjes
Hoi Ook ik herken het probleem van niet ongesteld worden en negatieve testen. Helaas was mijn cyclus zeer onregelmatig na de tweede miskraam, behalve de laatste keerr was die wel weer goed. maar als ik mijn cyclus aanhoudt zou ik nu 5 weken en 2 dagen al te laat zijn.. en de testen blijven negatief.. wel ben ik erg moe, last van maagzuur en heel veel rugpijn.. succes allemaal. en hopen dat het toch raak is. Groetjes
Lieve meiden, Een bezoekje aan de huisarts heeft duidelijkheid gegeven. Ik ben zwanger!!!! Kan het nog niet geloven. Maar het is echt zo! Twee weken over tijd en dan toch een positieve test! Mijn klachten waren/zijn: * vermoeidheid * prikkende ogen * pijn in de liezen en de schaamstreek * lage rugpijn * maagzuur * hele zachte borsten en tepels, alsof ze van fluweel zijn. * af en toe een vlaag van misselijkheid de verklaring van de huisarts voor mijn vage testen: het komt vaker voor. Niks om je zorgen over te maken. Een streepje is een streepje. Liefs, Noa
Hai Noa, Gefeliciteerd zeg!! Wat onwijs fijn voor je! Voor mij houdt het hier waarschijnlijk op, vanmorgen begon ik na 14 dagen overtijd te zijn geweest plots te bloeden. Heb nog geen menstruatiekramp wat ik dan wel weer wat vreemd vind, maar geloof er nu toch echt niet meer in. Heb namelijk wel wat messcherpe steken gevoeld. Moet volgende week naar de gynaecoloog voor een echo ivm met vruchtbaarheids onderzoek, elke twee dagen een echo om m'n eisprong te bepalen, want dat gaat bij mij niet naar behoren En helaas dit keer dus ook niet. Nou goed, alle zwangere vrouwen onder ons nogmaals Hartelijk Gefeliciteerd!!!! En ik laat wel weer iets weten als ik meer weet, hopelijk een keer met goed nieuws Groetjes en geniet ervan
Hoi Noa Gefeliciteerd.. Helaas weet ik nog niks. ben ook nog niet ongesteld, maar ook nog geen positieve test.. wel bij de HA geweest en die heeft gelijk een verwijsbrief naar het ziekenhuis gestuurd, nu afwachten op de oproep.. Groetjes
Hey 2juni was de eerst dag van me laatste ongi Ik lag op het strand en toen ineens dacht ik had het gisteren 2 july moeten worden , toen dacht ik ach kan wel eens een dag later zijn , ben nu 21 dagen overtijd . Ik heb soms heel erg moe , heb ook erg last van me darmen , me borsten zijn ook voller en me tepels zijn zachter en doen soms pijn , voel soms op erg op geblazen , ben ook af en toe misselijke. bijvoorbeeld : Ik had gisteren pinda's gegeten , nou de rest zeg ik maar niet . Ik heb ook zeurende pijn in me onderrug , veel plassen , en me onderrug is soms ook zo gespannen . Ik heb soms ook erg veel last van maagzuur Heb al verschillende testen gedaan . maandagochtend nog en deze was ook negatieve ..... Ik heb gelezen op internet dat je zwangerschaps hormoon soms nog te laag kan zijn klopt dit ?? . ik heb nu extra gevoelige besteld internet Als ik mijn cyclus moet geloven ben ik nog 7 weken maar nog steeds negatief groetjes
Hallo Allemaal, Allereerst Noa, van harte gefeliciteerd! Sophie1, jammer joh, hopen dat het de volgende keer wel lukt. Bij mij is het bloeden na 1 dag opgehouden. Ik ben gisteren sinds een tijdje naar mijn ouders geweest en mijn moeder zei gelijk, je had ook wel even mogen zeggen dat je zwanger bent. Die kon het heel erg aan mij zien zij ze... Ben nog steeds mega misselijk, ben overgstapt op beugelloze bh's omdat ze anders snijden en ik pas haast niet meer in mijn strakke broeken. Denk dus toch dat het raak is (misschien heel eigenwijs maar ja). Ik heb besloten niet meer te testen en maandag mijn eigen huisarts af te wachten. Van die testen wordt ik alleen maar onzeker. Ik hou jullie op de hoogte en hoop met de meiden mee die in dezelfde situatie zitten dat we toch allemaal zwanger zijn. Mijn tandarts dacht het vandaag trouwens ook, die vond het heel vervelend om te vragen maar had het idee dat ik zwanger was dus wilde geen foto's maken. Voor mij toch wel een bevestiging dat ik geen spoken zie maar dat mijn lichaam echt aan het veranderen is. Heb ook echt heel veel lucht in mijn darmen, terwijl ik haast niets eet... Pff heel verhaal weer maar goed Hou jullie op de hoogte en toi toi toi iedereen!
Spannend Awerty, ik vind het toch ook wel hoopvol als ik dat allemaal zo lees. wel knap dat je kan volhouden om geen testen te doen, ik zou dat niet kunnen. hoop dat je snel meer weet en lekker kan genieten van een zwangerschap! houd ons idd maar op de hoogte!succes!
Hey, Nou, bij mij is het bloeden nu ook weer over, snap er niets meer van. Eergister een drupje bruinverlies, gister helemaal niets vandaag gewoon helder bloed dus dacht ja hoor, daar is het:x, maar bij het verwisselen van de tampon(sorry voor de details) zat het weer alleen aan het puntje en niet eens rondom, gewoon een beetje aan 1 kant, net als het bruinverlies alleen ietsiepietsie meer...!?! Heb ook totaal geen krampen, zou dit nou m'n menstruatie zijn of toch niet? Heb wel zo nu en dan rechts onderin m'n buik scherpe steekjes... Zou nu 14dagen overtijd zijn als dit geen menstruatie is. Iemand ervaring hiermee? Groetjes