10 dagen overtijd met wat kwaaltjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DearAngel, 30 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DearAngel

    DearAngel Lid

    29 mei 2014
    12
    0
    1
    Vrouw
    Roden
    Hallo ladies,

    Misschien iemand die me iets geruster kan stellen?

    Ben vandaag 10 dagen overtijd. Dag 5 en 7 getest maar helaas negatief.

    Wel heb ik verschillende kwaaltjes.
    Bijna dagelijks (soms ook dan de hele dag door) lage rugpijn, geregeld buikkrampen, veel afscheiding, erg moe en futloos, sinds 2,5 weken bijna elke dag hoofdpijn.
    De buik-, rug-, en hoofdpijnen zijn soms goed op te vangen maar andere momenten zit ik gewoon te huilen van de pijn.

    Nog niet lang gestopt met de pil, dus misschien is het wel ontpillen, maar ben nog nooit meer dan 3 dagen overtijd geweest.

    De kwaaltjes komen me wel bekent voor van mijn eerste zwangerschap. Maar helaas na de testen dus niet zwanger.
    Laatste week wel veel stress gehad (dochter werd 4 dus veel plannen en regelen), zou het daar misschien van komen?
    Of misschien toch over een paar dagen weer testen?

    Word gek van de onzekerheid. Elke Maar hopen dat het dan toch doorbreekt, zodat er tenminste een kans op een eisprong is...

    Iemand tips??
     
  2. Dracaena

    Dracaena Fanatiek lid

    27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Zolang je niet weet of en wanneer je een eisprong hebt gehad en je nog aan het ontpillen bent is het echt afwachten helaas. Met 10 dagen overtijd zou je toch wel positief moeten testen, maar je weet dus niet of je overtijd bent ;)
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Afwachten inderdaad.... 2e cyclus na stoppen met de pil duurde bij mij eindeloos (66 dagen) had heel veel klachten en pijntjes. Succes ermee! Het is inderdaad heel vervelend
     
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Je geeft aan dat je nog niet lang bent gestopt met de pil, wat is niet lang? En je zegt dat je nooit langer dan drie dagen over tijd bent geweest, bedoel je daarmee tijdens pil gebruik of erna? Want tijdens de pil heb je een kunstmatige cyclus; je wordt altijd ongesteld bij een stopweek. Dan kun je ook niet makkelijk overtijd raken, zodra je stopt met de pil komt je echte cyclus op gang en dat kan vaak nog even duren.

    Een cyclus kan echt elke maand anders zijn, ook al lijkt het ogenschijnlijk altijd constant. Je hoeft maar een keer stress te hebben en je eisprong komt later. Dan heb je meteen een langere cyclus..

    Succes! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt :)
     
  5. DearAngel

    DearAngel Lid

    29 mei 2014
    12
    0
    1
    Vrouw
    Roden
    Bedankt voor de reacties.
    Nog steeds aan het wachten helaas.
    Dit zou de 2de "menstruatie" zijn na het stoppen. Maar had stiekem gehoopt dat het misschien al snel raak was.
    Helaas maar gewoon afwachten.
     
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Weet je wanneer je eisprong (ongeveer) is geweest?

    Kwaaltjes zeggen helaas helemaal niets. Progesteron en beginnend hcg geven dezelfde klachten.
     

Deel Deze Pagina