10 dagen Overtijd! Test negatief.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fama, 26 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fama

Fama Nieuw lid

26 jun 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    hallo dames ben nieuw hier,
    Ik was 18 mei voor het laast ongesteld.
    Ben ook regelmatig ongesteld en heb een cyclus van 27/28 dagen.
    Ik heb ook een soort zwangerschap app die meestal wel klopt. Verschilt soms 1 of 2 dagen.
    12 jaar geen pil gebruikt. En we zijn nu 3 maanden bezig via de app om zwanger te raken.
    Ik heb zelf een kindje van 7, maar ze was onverwachts wel super blij mee!!!
    Heeft er iemand ervaring met velen dagen testen en later een positieve test?
    Ik hoop zo dat ik zwanger ben:)

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik snap dat je hoopt dat je zwanger bent maar omdat je uitgaat van een app weet je niet zeker of je daadwerkelijk overtijd bent. Die app kan niet in jouw lichaam kijken wanneer je eisprong was. Waarschijnlijk is die deze keer later gesprongen en ben je misschien nog niet overtijd. Dat wil niet zeggen dat je wellicht niet zwanger bent, wel dat je nog te vroeg test en dus of ongesteld wordt of alsnog een positieve test zal krijgen

TigerAngel7, JosjeM en louan vinden dit leuk.
  3. louan

louan Niet meer actief

Eens!

4. Fama

Fama Nieuw lid

26 jun 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dankje wel voor het reageren,:)

Ik ben ook maandag naar de huis arts geweest.
    Die zei ook wacht deze week nog even als ik niet ongesteld ben of negatief test kan ik terug komen.
    Maar toch ben wel ik wel regelmatig ongesteld, 10 dagen vind ik wel erg lang.
    Ik ga vrijdag maar nog een keer testen.
    Maar snap wat je bedoelt even afwachten..

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je weet pas echt wanneer je eisprong is geweest dmv testen en temperaturen. Een app is handig als leidraad maar die kijkt niet in je lichaam zoals hierboven al is gezegd.
    Soms kan het zijn dat je een afwijkende cyclus hebt zonder oorzaak . Je lichaam is geen robot. Als je werkelijk 10 dagen over tijd bent dan zou je nu wel een positieve test in handen moeten hebben. ( uitzonderingen daar gelaten ).
    Ik zou over een paar dagen weer eens testen om te kijken hoe of wat

JosjeM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina