5 dagen tot NOD, testje wagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tord, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ja ja, ik weet dat ik eigelijk tot mn NOD zou moeten wachten... maar uiteraard kan ik me niet inhouden. Mijn man en ik denken dat ik zwanger ben ;).
    Volgens de ZP banner mag ik over 6 dagen testen, volgende de lilypie banner over 5 dagen.
    Zou ik een poging kunnen wagen met Kruitvat 2v5? In mijn achterhoofd houdend dat het risico dat het vals negatief is natuurlijk...

Ik voel me zo stom want wat zijn 5 dagen nou, maar ik zit heel de week al zenuwachtig af te tellen :(.

Nou, ik heb in ieder geval even kunnen klagen :D.
    Groetjes!

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ik zou t niet doen, heb mezelf ook voor de gek gehouden, het kost geld en het hcg is mss niet eens te ontdekken.
    Probeer het te rekken meid!! moeilijk he!

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nee meis ik heb 2 dagen voor mn nod getest en toen gaf hij heel licht 2 streepjes aan t zou zonde zijn als hij nu negatief aangeeft en als je nog even geduld hebt dat hij dan wel positief aan geeft anders stel je jezelf teleur nu terwijl dat miss niet nodig is succes!!!

4. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey angie wat ligt jouw babytje lief op de echo:)

ja he tis idd zonde als het te vroeg is tord..

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Nou dan ga ik vandaga gewoon geen test kopen, morgen ook maar niet, en dan is het al zondag en zijn de winkels dicht :D.
    Maandag durf ik wel denk ik :).

6. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ohh wat knap dat je kan wachten!!

de dagen zullen lang duren, of je moet in 1 keer wel zulke zw.verschijnselen krijgen:) dan kan je eerder testen

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    vandaag heb ik kruitvat 2v5 gehaald... het doosje ligt nu gesloten in de badkamer te wachten op het moment dat ik me niet meer kan beheersen.
    Ik heb totaal geen gevoelige borsten, maar wel steken bij mn vagina sinds een paar dagen. Verder ben ik soms een beetje duizelig.
    O ja, en net boven de keizersnee voelt het wat harden dan normaal. Zegt niet zoveel natuurlijk, maar omdat we bij de eerste ook in ronde 1 zwanger waren en mijn man zeker is dat ik nu weer zwanger ben zit het gewoon in mn hoofd...
    Nou, tot morgen blijft het doosje zeker weten dicht!

Deel Deze Pagina