heftige buikkramp en pos ovu test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweety, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik had vanmorgen rond 7 uur een neg ovu test. rond een uurtje of 10 een flinke ongi achtige kramp in mijn buik dat ik echt ff moest zuchten en vanavond rond 18.00 een knal pos test op de ovutest. zal mijn ei dan vanmorgen gesprongen zijn of was die buikkramp toevallig? tot vanavond geen pos ovu test gehad. veranderd ijn nod nu ook? vorige cyclus had ik op dag 10 een pos test en op dag 21 ongi.

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Wanneer ben je begonnen met ovu testen deze maand?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je eitje springt normaal gesproken binnen twee dagen vanuit je positieve ovu test gezien. Dit kan natuurlijk ook dezelfde dag zijn. Ligt net aan het tijdstip enzo dat je test.

Wat je gevoeld kunt hebben is het groeien van je eitje. Dit kan echt wel pijnlijk zijn. Vaak wordt dit ook verward met het daadwerkelijke springen van het eitje.

Nog even aan de klus zou ik zeggen en dan braaf afwachten.

Succes

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ben deze keer gelijk na e ongi begonnen omdat ik dus de vorige keer op dag 10 begon en gelijk een knal test had.

hooop dat het klussie van maandag ochtend voldoende is geweest. de dagen ervoor ook geklust maar na maandag ochtend niet meer. geen tijd meer voor gehad. nu heb ik avonddienst en morgen weer vroeg werken. zal niet eerder dan morgen avond worden dat we weer aan de klus kunnen vrees ik.

Deel Deze Pagina