Tja zwanger en roken is een groot discussie punt ik zelf heb maandag een afsprqqk bij de vk om hulp te vragen met stoppen ben van 23 naar 7 gegan maar ik wil niets liever dan naar geen te gaan tis alleen verdomd .moeilijk maar ja dit is een doodlopense discussie. Ot: Al getest? Ben nieuwschierig
Nou mensen ik heb vanavond om 18.30u getest en hij gaf positief aan .. En heb vanaf 18.00u al geen sigaret meer gehad dus volhouden nu
Van harte gefeliciteerd!! Blijven volhouden met stoppen met roken! Ik weet zelf hoe moeilijk het is want ben ook bezig met stoppen hopen op een plak beeb!!!
gefeliciteerd hoor! en succes met het stoppen weet hoe moeilijk het is ben zelf ook 3 weken gestopt.. maar wat is het elke dag fijn om mezelf te prijzen dat ik er weer een rookvrije dag op heb zitten en jij wil toch ook het beste voor je kind!!
Gefeliciteerd en houd vol met stoppen met roken! Je doet het oor een mooi doel en een plakbeeb! Ik weer hoe moeilijk het is, maar als je het wil kun je het echt. Ik heb zelf jaren een pakje per dag gerookt, maar toen wij besloten te gaan stoppen met de pil heb ik mijn pakje weggegooid en nooit meer een sigaret aangeraakt. Van de een op de andere dag dus gestopt. Helaas duurde het bij mij nog bijna 3 jaar voordat ik zwanger was, maar het is gelukt en nu ia het iedere dag genieten van een prachtig meisje! Succes meid!
wat super nieuws harstikke gefeliciteerd!ik ben nu ook sinds september gestopt en wat is het moeilijk! maar voor een goed doel gewoon volhouden als je zin hebt in een sigaret aan je lieve kleine frutje in je buik denken dan lukt het zeker xxx