ik ben nog maar 2 maand gestopt met mijn pil dus ik weet niet of het al prijs zou kunnen zijn. Hoe langer dat ze uit blijven hoe meer ik denk dat ik zwanger ben want normaal ben ik zeer stipt wat mijn regels betreft heb ze altijd op tijd. Nu ik pijnlijke borsten heb en gisteren voelde ik min ongemakkelijk na mijn eten ik ga nog even wachten om bij de dokter te gaan uit schrik dat de bloedtest ook negatief zal zijn. Nochtans ik nog niks van pijn voel welke ik anders heb alsik mijn regels moet krijgen.
Meid doe zelf een testje dan. Misschien is het wel raak toch? Zou voor een goed merk kiezen en ochtendurine gebruiken.. Succces, Liefs, Tanja
En hoe waren je je andere cyclussen zonder de pil??? Bij mij was het namelijk raak in de 2e ronde. Ik was ondertussen 24 dagen overtijd voordat ik pas positief testte. Waarschijnlijk was mijn 2e cylus 7 wk ipv 4 wk. Hoop dat die van jou ook iets langer duurde dan normaal en dat je zo lekker positief test. Liefs Jodi
om eerlijk te ik volg mijn cyclus niet en weet niet wanneer ik mijn eisprong heb heb het nooit gevolgd en weet niet hoe het moet ik laat alles komen zoals het komt. ik weet het het klinkt mss raar
MIsschien over een paar daagjes nog eens een test doen? Of bij de dokter bloed laten prikken ofzo. Ik hoop voor je dat je positief test bij de volgende test.
Is tuurlijk niet raar. Ik ben er zo eentje die alles in der agenda aantekend.... Ik had toen ik 2 wk overtijd was een afspraak gemaakt met de dokter, die kon op dat moment weinig voor me doen, maar had me wel iets op mijn gemak gesteld. We hadden afgesproken dat als ik na 4wk overtijd nog niet ongi was dan zou ik een verwijsbrief krijgen voor de gyno. Was bij mij dus niet nodig omdat ik net voor de 4wk posi testte. maar je zou kunnen vragen aan de ha om je gerust te stellen. En af en toe een testje doen.... Heel veel succes. Ik duim voor je hoor. Liefs Jodi