wat kan ik hier tegen doen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MoesCH, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    hey hey,,

beetje genant maar ik heb sinds mn zwangerschap na ongeveer elk toiletbezoek, erg last van aambeien.. het doet dan zo erg pijn.. k smeer er dan hemoclin op omdat er op de verpakking staat dat je dat bij zwangerschap mag gebruiken.. nu vraag ik mij af hoe dat met overmatig gebruik zit.. het helpt namelijk maar heel ff.. dan komt de pijn weer terug, het verkoelt zeg maar alleen n beetje..

durf 's avonds niet meer naar het toilet, omdat ik anders 's nachts echt niet kan slapen van de pijn,, mja ophouden maakt het ook alleen maar erger..

Heeft u misschien een ander middeltje wat tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden en dat wel gelijk werkt?

ben ten einde raad :(

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    kheb nu nog een heel dringende vraag en hoop dat u mij hierbij kan helpen..
    ik heb binnenkort een nekplooimeting en heb hiervoor ook bloed moeten prikken.. ik heb vandaag de uitslag gezien en daar stond iets van RDW en dat was 16,2.. dus iets te hoog.. normaal is tot 16.00..

wat betekent dit nu?

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi moes,

wat ontzettend vervelend zeg!

Probeer curanol eens je hebt daar zalf en of zetpillen voor specifiek voor de aambeien en je hebt tabletjes die je ontlasting soepel houden.
    Te verkijgen via je verloskundige of huisarts. Ik geloof dat de zalf te krijgen is zonder recept maar de tabletten niet.

Enkel een bloeduitslag opzich zegt niets over de gehele uitslag. Dus wacht de echt uitslag af.
    Imke

Share This Page