ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summergirl2, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanaf gister begonnen met testen nu had ik gister een iets donker streepje dan vandaag maar echt heel licht. Kan dit betekenen dat me ei eergister al is geweest en dat ik te laat was. VOlgens de calculator heb ik hem dit weekend pas en heb ook nergens last van gehad. Zou die nog kunnen komen?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    als het streepje heel licht is denk ik niet dat die positief is.
    heb je er een foto van?
    je zegt dat je nergens last van had, voel je je ei dan?

3. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

misschien was je urine gister iets meer geconcentreerd als vandaag.......als beide streepjes even donker zijn is hij pas posi..... als je meerdere dagen test zul je zien dat het 2de streepje de ene dag weer lichter/donkerder als de ander is....

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb zelf ook ovu testjes gedaan..
    Ze werden eerst bijna posi en toen weer negatief... en een paar dagen later had ik een knal posi test in handen...
    Dus je eitje kan idd nog komen :)

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    het kan zijn dat je te laat bent, maar het kan ook nog goed zijn dat ie nog gaat komen.

6. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee de test was inderdaad ook niet posi. Maar omdat de eerste test heel iets donkerder was dan die erna dacht ik misschien dat me ei al was geweest. Maar had ook geen steken gevoeld en dit heb ik normaal wel. We blijven maar elke dag testen en hopen dat het nog komt zodat ik hem niet gemist heb:)

7. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daarvan zijn die van clearblue wel superhandig. Wel superduur ook, maar tis wel duidelijk, ofwel een :( ofwel een :)
    zo hoef je niet te twijfelen.
    Nu maar hopen dat het gewerkt heeft!!!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dan denk ik niet dat je ei al geweest is! Gewoon door testen, waarschijnlijk heb je je ei over een paar dagen. Succes!

9. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ja die van clearbleu zijn zijn idd handig:)Ik had dinsdag getest en idd een :(
    Woensdag weer getest en een :)
    Hen ook nog die van de kruidvat gedaan en die was ook positief.
    Hoop het zo deze maand!

Groetjes Femke

10. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok dankjewel allemaal. Ik zal eens gaan kijken naar die van clear blue.. IK hoop dat dit weekend me ei komt volgens de predictor site wel maar goed dat is maar een berekening..Hopen dat het voor ons na al deze testen raak mag zijn:)

11. WLE

WLE Niet meer actief

Misschien kan iemand me hier helpen.
    Ik deed van de week een ovuluatie test en die was negatief, witter dan wit..

Nu heb ik er vandaag weer een gedaan en een roze even breed streepje als de test streep!
    Dit is niet van mijn ei want die heb ik allang gehad.

12. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb geen idee hoe dat kan! ik ben deze maand ook voor het eerst begonnen met testen.

Ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Hopelijk komt dat nog!

13. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Pin me er niet op vast maar ik heb wel eens gelezen dat je dan zwanger kunt zijn!!!! Ik hoop het voor je en zal duimen dat ik gelijk heb!!:)

14. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    Dit klopt,

als ik zwanger was van mijn eerste had ik nog ovulatietesten over en voor de fun deed ik dan in begin van mijn zwangerschap nog enkele keren een test en deze ovulatietesten gaven positief aan, dus wie weet heb je wel geluk

groeten

Deel Deze Pagina