> 10 dagen overtijd!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by roosje30, Feb 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Poeh he, ik ben al zo lang aan het wachten dat zelfs de banner het niet meer aankan!

Ben nu 11 dagen overtijd, gister nog getest en die was negatief.
    :( Tot nu eigenlijk niet echt symptomen, behalve dat mijn menstruatie uitbleef terwijl ik normaal een vaste cycles heb.

Heb gister de huisarts gebeld, die vertelde dat ik voorlopig het gewoon nog moet aankijken, aangezien ik nog niet zo lang bezig ben.

Sinds gisteravond heb ik echt een gevoelige plek vlak boven mijn navel, en vandaag heel de dag in dezelfde lijn last maar dan onder mijn navel....

En als ik ongesteld moet worden heb ik er altijd al last van dat ik me dik voel, maar nu helemaal. Lijkt wel of mijn buik veel meer opgezet is als normaal. Kan mijn broeken niet eens meer makkelijk dichtdoen!! Alleen één broek die eigenlijk veel te groot is zit nu lekker (en ik heb echt niet overmatig gesnoept of zo...)

Maar de krampen die ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden, zijn nergens te bekennen... Ik snap er niets meer van!

Dus.... dit wilde ik even kwijt... :$

2. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Niks aan die onzekerheid! 11 dagen overtijd is wel lang hoor!ja misschien heeft je dokter gelijk dat je nog maar net bezig bent maar aan de andere kant jij wil ook graag weten waar je aan toe bent toch?hoop dat je gauw zwanger mag zijn en zo niet dat je ongi gauw komt en dat je weer vol goede moed door kunt!

3. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Bedankt voor je lieve reactie!!

4. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Graag gedaan meid!!!

5. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Hoi Roos,

Vervelend! Ik ben nu drie dagen overtijd, weer een negatieve test verder en geen enkele aanwijzing dat ongi eraan zit te komen. Je wil gewoon óf zwanger zijn óf een regelmatige cyclus! Zie aan je banner dat je ook in ronde drie zit. Wij ook. Duimen dat we allebei snel een posi test in handen hebben!

Groetjes, Stella

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meid,
    hoe voel je je???nog geen ongi in zicht.?
    wanneer ga je weer testen!hoop zo voor je dat het raak is!
    dus jullie ook ronde 3, ikke ook ;) wij gaan voor ons 2e wondertje!
    Liefs

7. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Ja voel me nog prima, nog niets te merken... heb wel het idee dat ik steeds dikker wordt, maar dat lijkt vast maar zo :D

IK ben van plan om me zeker een week niet te testen. Klinkt stom misschien, maar ik vind het zelfs soort van zonde van het geld om om de paar dagen te testen, heb toch het gevoel dat het negatief is/blijft... :$

Eigenlijk is het niet ronde 3, maar vanaf die tijd wel duidelijk bijgehouden hoe lang mijn periode was.... het is meer ronde 1.. we hebben zoiets van we zien wel hoe het loopt (ik wil het wel heeeelll graag!)

Meissie heb je al getest?

8. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen

Ja ik hoop het inderdaad, ook voor jullie!!

9. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Roos en Meissie, al nieuws? Hier nog steeds geen ongi...

10. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee

nog geen nieuws aan mijn kant.nog steeds dezelfde klachtjes, behoorlijk last van mijn onderbuik, poosje aan de dunne:$ en veel gerommel in de buik pffff ben benieuwd maar ga pas woensdag testen;)
    ROOS hoe is ie met jou???:D

11. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hey Stella en Meissie

Hier ook nog niets te bekennen... heb wel steeds meer last van m'n buik en ook een zeurderige hoofdpijn, mijn zus had dat ook bij het begin van haar zwangerschap, dus wie weet...
    Heb met mezelf afgesproken om vrijdag pas te testen, maar ik weet niet of ik dat volhoud.. dan zou ik inmiddels 19 dagen overtijd moeten zijn als m'n cycles klopt... spannend dus!
    Zo irritant dat je eigenlijk wil opletten met alles, maar geen zekerheid heb dat je echt zwanger bent... (bv geen wijntje nemen)

12. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    #12 dommel, Feb 13, 2011
    Last edited: Feb 13, 2011
    ha dames,

ik ben inmiddels ook al 7 dagen overtijd...

heel vervelend die onzekerheid... bij alles wat ik voel twijfel ik of ik het wel echt voel etc.

ga ook nog een paar dagen wachten en dan maar weer is testen...

ik hou mijn temperatuur bij en die blijft wel nog steeds stijgen, dus dat heeft mij ook (valse) hoop...

succes meiden!!!

13. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Ladies, hoe is het met jullie? Nog steeds niet ongi? Of misschien zelfs al een positieve test gehad? Hoop het voor jullie!

Gisteren begon ik te bloeden (6 dagen overtijd). Nu lijkt het alweer over te zijn. Ik weet niet of het ongi is of niet. Dat ben ik normaal gesproken vier tot vijf dagen. Lastig. Maar als het dat niet is, wat dan wel?

14. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hey Stella!

IK ben nog steeds niet ongi.. heb nog niet getest sinds vorige week woensdag. Zit te twijfelen om het toch morgen te doen, terwijl ik eigenlijk vrijdag met mezelf had afgesproken... zie wel!

Ik zou het niet weten, heb hier nog helemaal geen ervaring mee! Heb wel in meerdere onderwerpen wel eens gelezen dat je weleens een kleine bloeding kan hebben terwijl je zwanger bent, ivm beschadigd bloedvaatje of zo...

Dames, we houden elkaar op de hoogte! Vind het wel fijn zo om het met een aantal te kunnen delen! Daardoor heb ik er eigenlijk geen behoefte aan om het met bekenden te bespreken.

xx

15. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee meiden,
    Hier ook geen ongi te bekennen!wel fijn maar wordt er toch ook onzeker van!nog steeds wat trekkende buikpijn onderin maar wordt wel minder!
    @ stella hoop dat je bloeden geen ongi was en misschien iets anders!
    @Roosje ik ga ook vrijdag testen, stel het wel elke dag verder uit haha durf echt niet te testen...mietje he?!
    Hoop voor ons allemaal dat we gauw zwanger zijn!
    Vind het ook fijn om met een paar meiden hier dit te delen!en dat jullie dit zijn haha

16. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Spannend meiden! Ik duim voor roze vrijdag! Begint nu toch wel lang te duren he... Ik hoop dat het positief is! :D

Houden we elkaar op de hoogte? Vind dat ook wel fijn want niemand in onze omgeving weet dat we bezig zijn voor een kindje. Want dan wordt er vervolgens elke keer gevraagd: En...??? Vreselijk. Dus dat proberen we uit te stellen totdat het zover is!

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Jaaa natuurlijk houden we elkaar op de hoogte, graag zelfs!!!Mag graag ook even mijn ei kwijt over dit, vooral omdat mijn moeder nog maar kort geleden is overleden en het anders graag ook met haar had gedeeld!vind het dus heelrijk om lekker met jullie meiden te kletsen!
    Liefs

18. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Nou ik bloed nog steeds een beetje, dus zal toch ongi zijn... Jammer meiden. Hopelijk testen jullie vrijdag positief. Succes!

19. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Ohhh meid Balen:x had gehoopt alle 3 posi test!
    hoop dat je gauw wel zwanger wordt meis!
    Liefs meissie

20. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

Ik nu ook ongi:x:x:x zo uit het niets dus de teleurstelling des te groter en dat weer vandaag oop mijn man's verjaardag:x gadsie!!!
    Nou Roosje hoop voor jou nu dus op goed nieuws:):):)
    stella wij gauw door naar de dolgende ronde!

Share This Page