Ben zwanger heb zwarte vloed?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Suzuki2003, Feb 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

Jan 23, 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik heb een vraagje ben nu om precies te zijn in de 4 de week zwanger. Heb sinds een paar dagen 2 3 dagen eertse dag caramel bruinige vloed! 2 de dag rood zwart achteig met bruin tussen door.
    Nu 3 de dag alleen maar zwart en reukloos!
    Op wat kan dat wijzen? Heb bloed laten prikken en urine test gedaan en ben nog steeds zwanger hcg was eergister 700hcg en urine test was van cleurbleu 2-3 weken zwanger!.

Nu is mijn vraag zijn er meerdere vrouwen ervaring met zo iest en is het toen gewoon goed gegaan!
    Het is natuurlijk nog te vroeg om te zien of er al een vruchtje zit of niet?

help me met reacties bedankt!

2. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Ben je bij de huisarts geweest????
    Zwarte vind ik niet normaal.... Ik zou als je nog niet geweest bent echt naar de huisarts gaan....
    STerkte

3. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

Jan 23, 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    jawel ben geweest hij zegt wijst mischien op oud bloed!

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan heel goed oud bloed zijn hoor, wat gewoon heeeeel donker is, zeker omdat je zegt dat het eerst bruinig was en caramel kleurig.........ff in de gaten houden zou ik zeggen. Zolang het niet helderrood is en geen krampen (want ik heb helderrood bloed gehad terwijl ik gewoon zwanger bleef) zit het wel goed hoor.

5. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Ja oke het is ook waarschijnlijk ook oud bloed maar die zwarte kleur?????? Misschien is er hier iemand die kan bevestigen dat het normaal is, ik heb er nog nooit van gehoord....

6. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

Jan 23, 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja vandaag heb ik veel roze rood vloed! oftewel bloed! geeb klonters ofzo echt net als water ....

7. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    mag ik vragen of je nu wat meer "checkt" of je vloeit zeg maar?
    zwart kan het idd worden als het heel oud is. je lichaam gooit vuil eruit zeg maar als je zwanger bent dus restjes worden zo verwijderd. ik herken het wel

roze rood waterig kan zijn als je iets te veel checkt zeg maar dat je een klein wondje hebt veroorzaakt en gewoon in je vagina baarmoedermond bloed. zegt niks over t vruchtje.

zolang je geen krampen hebt en echt donkerrood (net als een menstruatie) verliest zou ik me nog niet te druk maken

8. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

Jan 23, 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja helaas is wel me hcg gedaald van 739 naar 500!
    Dus ik denk dat dat een miskraam is!

9. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    sterkte meis..

10. Elizabett

Elizabett Lid

Feb 6, 2011
    35
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik heb dit bij mijn vorige poging ook gehad. Het is echt teleurstellend. Bij mij moet vanaf vandaag en in de komende week ook alweer innestelling plaatsvinden! Wordt weer spannend.

Kop op Suzuki! Volgende maand weer proberen!

Groetjes

11. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63

Share This Page