@ Meissie: Oh wat rot voor je! Zeker als het zo uit het niets komt. Bah. Wat een tegenvaller. Had zo gehoopt voor je! Knuffel! Maar wel gefeliciteerd met je man natuurlijk! Het was een mooi kadootje geweest, maar we gaan gewoon voor de volgende ronde. Starten we een maart-nod topic op en weer terug naar de wachtbank. Trouwens, hoe bereken jij nu je nieuwe cyclus? Ik heb er nu namelijk twee van 33 dagen en eentje van 40 dagen. Pak je dan het gemiddelde? Of ga je weer uit van 33? @ Roos en Dommel En meiden? Al positief nieuws??? Duimen, duimen, duimen...
Hey Meissie en Stella, balen hoor! Ik kon het gister niet laten, toch getest, maar zo negatief als wat! Dus moet denk ik ook maar gewoon wachten tot ik ongi wordt, kan me bijna niet voorstellen dat er nu nog een posi test uit kan komen. Ik heb ergens hier gelezen dat iemand eens een cycles had van 75 dagen moet er niet aan denken, maar we zien wel.... En jij Dommel?
Oh, jammer Roos! Maar dat is ook het vervelende. Dan ga je denken: stel dat mijn cyclus langer is, dan is mijn ei later geweest, en test ik misschien te vroeg... Tenminste, zo werkt dat bij mij. Het stomme is, is dat ik me nog steeds zwanger voel. Nog steeds last van mn borsten en een misselijk gevoel. Terwijl ik al vier dagen bloed verlies. Pff. Wat kan je het jezelf moeilijk maken he. Ik zou toch nog even afwachten en als je ongi nog langer uitblijft nog eens een testje wagen. Ik wil je geen valse hoop geven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik gun het ons allemaal zo!
he Roos, balen joh hopelijk wordt ie nog wel posi! en anders moet je ook maar ongi worden dan weet je in elk geval waar je aan toe bent!hoeveelste dag van je cyclus zit je nu... tja iemand een cyclus van 75 dagen verschrikkelijk moet er toch niet aan denken!ga je in het weekend nog weer testen of kijk je het eerst weer even aan....ik duim voor je! stella, voel me ook nog steeds zwanger hoor, alleen geen zere borsten! maar dat trekkende gevoel in onderbuik zit er nog steeds mmm zit er zelf wel aan te denken om met ovulatietesten te gaan werken, pfff maar is zo duur! heb nu namelijk ook geen flauw idee wanneer me ei is!aangezien me cyclussen best aan de lange tijd zijn en elke dag klussen niet haalbaar is met mijn man´s ploegen en me lieve dochter die rondloopt haha zijn die ovulatietesten misschein wel een optie! nou ja nog ff over nadenken! fijn weekend dames!
ha meiden... wat jammer dat jullie ongi zijn geworden.... snap dat het een hele teleurstelling is, helemaal als je van alles voelt... hopenlijk mag de volgende ronde meer geluk geven... nou roosje, wij mogen elkaar een hand geven... gister ook getest, maar ook helemaal wit! mijn temperatuur blijft wel 37.1 (al 7 dagen) dus mijn HA denkt dat ik misschien pas ruim een week geleden een ei heb gehad. (temp ging toen ineens van 36.7-36.8 naar 37.1) dit zou ook nog een optie kunnen zijn natuurlijk. ik heb 6 jan. mijn spiraaltje laten verwijderen, na 3 dagen ongi? geworden (was wel 7 dagen lang vers bloed) en daarna geen druppel meer gezien... en jij rosje, was jij aan de pil?... nou succes meid, hou je in de gaten... (vandaag trouwens al 11 dagen overtijd... banner snapt het niet meer...)
hoi allemaal! Ik ben ook al 8dagen over tijd en nog steeds geen ongi te bekennen.Woensdagochtend nog een test gedaan maar ook wit!In de week voor mij nod had ik wel steeds last van me buik,maar heb momenteel nergens last van!Meerdere mensen die voor Nod buikpijn hadden en daarna niet meer??
dames die al lang overtijd lopen Hoop houden en volgende week nog eens testen Zie mijn banner Bij de ha een nieuwe testje laten doen(vroegen ze zelf ) en die was weer licht positief,wel iets rozer en donkerder dan de andere keer dat wel Geef de moed dus niet op, ga als je het niet vertrouwt gewoon naar de ha en vraag of ze meer voor je kunnen betekenen. Ik duim voor jullie dames,dat jullie ook eindelijk na lang wachten op Roze kunnen. Knuf voor jullie. groetjes Bianca
Gefeliciteerd met je zwangerschap!Heb wel wat over je berichten gelezen maar niet helemaal gevolgd hoever was jij overtijd?En had je wel of geen klachten? Groetjes julia
Hoi Julia, dank je wel Ik was vandaag 18 dagen overtijd. In de eerste week overtijd had ik meer klachten dan nu. Ik heb nog wel kwaaltjes maar minder pijn bij de kwaaltjes zeg maar. Ik ga voor je duimen meid dat je ook snel een positieve test in handen hebt. groetjes Bianca
Hey Slimpie YESSSS!!!!!!! jij ook gefeliciteerd meid super, nou we blijven duimen voor de andere dames he Laat deze hele forum maar lekker roze kleuren Ik gun het iedereen zo om (weer) mee te mogen maken hoe het is om zo'n wondertje in zich te hebben groeien. groetjes Bianca
@ Bianca: Gefeliciteerd! Jouw wachten wordt beloond! @ Dommel: ik heb tot eind sept 2010 jarenlang de pil geslikt. Daarna 2 maanden gelijk een regelmatige cycles, maar nu dus niet?? Ik ben nu 18 dagen overtijd. Ik heb niet echt klachten (eerste week overtijd wel), dus dat vind ik gek. Heb het idee dat ik gewoon later ongi moet worden. Alleen nu heb ik net heel zwaar getild en tot een half uur daarna rommelde mijn darmen heel erg en had ik erg last van "lucht". Lijkt me op zich heel raar als ik ongi moet worden en niet zwanger zou zijn.... Ach ik wacht het nog maar even af.
Nee dat niet, ook niet gedaan ook. Dus het heeft ook niet veel zin meer lijkt me. Trouwens, heb niet eens een thermometer in huis...
ik ben vandaag 5 dagen overtijd. Afgelopen dinsdag en vanmorgen getest maar negatief. Ik heb ovu testen gebruikt en 1 februari was deze positief. Dus ik snap er nu helemaal niets van.
ha meiden, moet er toch aan geloven denk... temp is gezakt van 37.1 naar 36.8 en heb sinds vanmorgen licht bloedverlies bij afvegen... wat een raar lichaam... bijna 2 weken overtijd geweest met lang een hoge temperatuur... beetje in de war, maar weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben....
Balen meid! Ik weet nog steeds niets.... met 23 dagen overtijd Maandag test negatief, maar vandaag zo'n ovu test gedaan en die was positief... ik heb wel eens gelezen dat dat ook wat zegt???
hee meiden, @dommel balen meid maar je weet wel waar je aan toe bent nu dat scheelt. Komje nu ook mee kletsten op het NOD forum 16-31 maart? @roosje!Hoop dat jij ook gauw duidelijkheid hebt en dan het liefst dat je zwanger bent natuurlijk! Weten jullie trouwens wat er is gebeurd met butterfly1984, ze is geen lid meer hebbern ergens ruzie gehad op het forum...snap ik niet we zitten toch allemaal voor hetzelfde... Liefs
Hoi, ik geloof niet dat ik Butterfly1984 al vaak ben tegengekomen... zit hier natuurlijk ook pas net! misschien wilde ze gewoon niet meer op dit forum zitten??