10 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lotte21, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotte21

lotte21 Lid

5 jun 2008
    15
    0
    0
    Ik slik de pil (microgynon 30) en krijg daarom altijd een doorbraakbloeding. Dit had ik op vrijdag 6 juni ook moeten hebben, maar dit gebeurde niet. Ik ben die vrijdag bij de arts geweest omdat ik 'rare' klachten had. Normaal heb ik nooit last van een opgezette buik, maar 's avonds leek/lijkt het nu wel alsof er een ballon inzit. (weet dat dit last van darmen zijn, maar heb hier nooit last van) De arts kon niet verklaren waardoor dat kwam en heeft voor de zekerheid een zw.test gedaan (urine). Deze was echter negatief.

Op woensdag heb ik zelf nogmaals een test gedaan en deze was weer negatief. Ik heb de arts hierover ingelicht maar hij wilt geen bloedtest afnemen omdat hij de werking van de pil voor de volle 100% vertrouwd (ik heb de pil ook trouw geslikt, dus daar kan het niet aan liggen).

Nu ben ik inmiddels 10 dagen overtijd, wat in 9 jaar pilgebruik nog nooit is gebeurd, en mijn buik staat nog steeds bol (vooral 's avonds). Ik ben de afgelopen dagen misselijk en constant moe. Ik vermoed dat ik zwanger ben, maar de arts wil dus geen bloedtest doen.

Heeft iemand een idee wat ik verder kan doen? Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    de arts zou je waarschijnlijk gaan adviseren om de pil weer te gaan slikken
    het is zo dat je ook tijdens je pil een keer een menstruatie kan overslaan
    ook staat dat in de gebruiksaanwijzing van de pil
    ik heb deze pil ook 13 jaar geslikt
    dus het kan goed zijn dat je een ronde overslaat en na de volgende stopweek wel gewoon je menstruatie krijgt

suc-6 ermee

3. lotte21

lotte21 Lid

5 jun 2008
    15
    0
    0
    Dank je voor je reactie twigger82. Maar afwachten tot mijn volgende stopweek dan. :(

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
  5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    pagina 11 helemaal onderaan in dat collommetje ;)
    als de verwachte bloeding uitblijft
    lees dat maar eens

6. lotte21

lotte21 Lid

5 jun 2008
    15
    0
    0
    Nogmaals dank je voor de moeite Twigger82 :)

Ik wacht dus mijn volgende stopweek maar af :(

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    suc-6 ermee meissie ;)

Deel Deze Pagina